JULEGAVETIPS: TIL GUTTEKJÆRESTEN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Hahhaa, “taddaaa” *lager jazz-hender*. Dette innlegget kom kanskje litt ut av det blå (det er faktisk ingen som har etterspurt det i år), men jeg ser at disse guidene jeg har laget før om årene enda er populære, så da tenkte jeg å lage et oppdatert et. Jeg starter med tips til guttekjæresten, også må dere gjerne si fra om dere ønsker et for jentekjæreste også!

Kjæresten har som alltid gått over og sett om han selv syntes det er en bra guide. Og som alltid er det en ganske subjektiv guide, med ting jeg syntes er fint! Så her kommer noen tips fra meg, hehe. Man må jo se det opp mot sin egen kjæreste/flørt, hva som passer og kler han!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER

 

Haha, lite som har endret seg her! Jeg liker å kjøpe gensere og overdeler om jeg skal handle klær, da jeg ikke har peiling på bukser eller dresser. De første årene vi datet/var sammen så kjøpte jeg hansker og lommebok, og det er fine gaver om man skal gi en gave til noen men ikke vil bruke all verden med penger.  Lommeboken (nr. 5) nedenfor ga jeg for eksempel til kjæresten det første året vi var sammen, om jeg ikke tar helt feil.

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 

 

Når jeg ser på kollasjene jeg har laget ser jeg at jeg faktisk har gitt kjæresten min alle typer produkter ovenfor bortsett fra høytaler og mansjettknapper, haha! Årets gave er faktisk også med på kollasjen, hihi… En fin, klassisk genser syntes jeg alltid er en vinner, enkle truser, eller en fin frakk. Nå skal det sies at kjæresten min ikke “bryr” seg så veldig om hva han har på og jeg får ofte jobben med å bestemme, så det gjør det jo litt lettere for meg.

 

Ellers er det jo alltid hyggelig å gi opplevelser – alt fra å planlegge en ferietur sammen, en hotellnatt, en middag, hjemmelaget ølsmaking, eller lage noe fint selv. Man trenger absolutt ikke bruke all verdens av penger på gave!

 

Håper dere likte guiden, nå skal jeg gjøre siste finish på årets siste eksamen før det forhåpentligvis blir levering i kveld.. Ha en fin dag <3

5 kommentarer
    1. Elsker guidene dine!! I år får kjæresten min kapp og gjærsag som hovedgave, haha. Føler meg sååå voksen som gir noe sånt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg