JULEPODD

A N N O N S E   N E L L Y

 

F O R   2 0 %   O F F   N E L L Y ,   B R U K   K O D E N

ANNAIS20

D E N   E R   G Y L D I G   T I L   I   M O R G E N   2 3 . 5 9

 

 

    

G E N S E R    H E R

B U K S E    H E R 

S K O    H E R 

 

Hei og hopp, her har dere meg i dag! Det er en god stund siden jeg var oppe i rett tid og sminket meg, men i dag er det full rulle med jobb før det i kveld er skype-julebord. Så da var det like greit å få på seg maska med en gang, haha! Dagen startet i poddstudio hvor vi spilte inn julespesial! Der var det full rulle fra start til slutt, og episoden får jeg forhåpentligvis redigert og postet i løpet av helgen. Jeg og Erica hadde det veldig gøy under inspilling, så håååper dere også liker den, haha.

Nå skal jeg jobbe litt, før det som sagt blir skype-julebord med jentene i kveld. Very 2020, og forhåpentligvis det siste Skypejulebordet ever. Selv om jeg gleder meg veldig – det blir både taler, show og full agenda, så det blir nok supergøy. Jeg må selv jobbe litt med min rolle som velkomsttaler, haha. Det skal også spises julemat, men det klarer jeg bare ikke i dag. Når dere hører podden skjønner dere nok hvorfor, haha. Ellers er det dresscode glam, så det blir gøy å sminke seg skikkelig og ta på meg den nye grønne silkekjolen min yohoo! God helg alle

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg