KAMERABILDER FRA JULEBORD

Hei og good mandag alle sammen! Jeg og Elsa var så sjuuuuukt trøtte i dag, så jeg sov over alle alarmer, og fikk ikke gjort det jeg hadde tenkt på morgenen. Men heldigvis rakk jeg å komme meg på en time for vippeløft – det har jeg gledet meg sånn til å få gjort før jul nå! Vippene mine var sååå utrolig rotete og messy, så veldig fresht å få fikset på de. Ellers har dagen egentlig gått i ett, men det er egentlig deilig det.

Men! Jeg var jo på julebord i helgen med en gjeng nydelige damer, og da hadde jeg med meg digitalkameraet mitt! Vi var på helaften på E.C Dahls, hvor kvelden startet med en omvisning på bryggeriet, etterfulgt av ølsmaking. Jeg syntes jo ølsmaking er såååå gøy!! Etter det var det tid for fireretters middag, og vi koste oss sååå mye det var virkelig en gøy kveld haha. Men ja, bildedryss:

Elsa var så klart ikke med på selve julebordet, men måtte være med en liten tur på pre-drinks først hehe

 

Fiiine damer

Nå skal jeg hive meg rundt å få gjort ferdig dagens gjøremål, før det blir julekake og pepperkakebaking med mamma og pappa i kveld. Koooselig Ha en fin mandag videre alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg