KARAKTER 2-BLOGGINNLEGG

Hei alle sammen, og goooood aften ! For å høres ut som jeg er steingammel, bare. Haha. I går var en supergøy dag jeg tenkte å vise mer bilder fra i morgen, med et eget innlegg om påskerebusen. I dag har jeg sovet leeeenge, gått en lang tur og dratt på cafè. I kveld skal jeg og kjæresten teste ut biffpanne, noe jeg gleder meg veldig til!! Nå som det blir bypåske på meg er planen å fylle dagene med myye god mat, samt prøve å være ute en del, til tross for at det blåser noe helt _sjukt_ her om dagen. I går var det chorizopasta, i dag biff, imorgen skal det grilles, og kjenner jeg er fysen på noe blåskjell og ass. Ooookei hodet mitt er litt off i dag og jeg er sjukt ufoksert, så dette blogginnlegget får karakter 2

Ellers har jeg bare ett bilde i innlegget, og av en eller annen grunn så plager det meg veldig? Jeg gikk rundt for å prøve å finne _noe_ som helst jeg kunne ta bilde av og ha med i innlegget, fordi jeg har milde tvangstanker om å aldri ha kun ett bilde. Men sånn ble det jaggu i dag ok takk for meg

H A   E N   F I N   K V E L D    A L L E   S A M M E N   ♥

7 kommentarer
    1. woow, del gjerne resultat av biff i biffpanne! 😀 Forresten, husker du skrev at det koster penger å bruke bankid på mobil, og ville bare si at jeg har snakka med folk (blant annet min økonom-pappa som jobber i DnB) og jeg tror noen har lurt deg, for det er ikke sant, haha. god påske!!!

      1. Å bruke vanlig BankID med kodebrikke eller app koster ingenting, men noen teleoperatører tar betalt for BankID på mobil, fordi denne tjenesten er knyttet til SIM-kortet på mobilen din! Har du abonnement gjennom Telenor eller er bedriftskunde i Telia koster det 0,49 kroner per gang du bruker BankID på mobil, f.eks. Sier Google iallefall:) Jeg fikk iallefall regning fra mine mobilselskap der de hadde trukket meg for bruk av BankID, så er absolutt en greie!

      1. hvitløk, sjalottløk og chili surres i olje, har oppi paprika, lar det hvile litt mens vi stekte hakket chorizo til den ble riiiimelig godt stekt, typ litt bacon-aktig – hadde fløte i hvitløks-sjalottløk-chiliblandingen, samt litt kremost (med kryddersmak), og serverte <3 drysset chorizoen over til slutt ved bordet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg