KICKBOXINGUPDATE OG UFORTJENT HELG

A N N O N S E L E N K E R   G I N A T R I C O T ,   A R K E T

Hei og goooood fredag alle sammen! Jeg sitter sprutrød i ansiktet da jeg akkurat kom hjem fra en step-time, og nå begynner jeg å bli klar for helg! Jeg vet ikke om jeg har sagt det, men jeg har så og si sluttet på kickboxing nå – jeg har vel ikke vært på noen timer siden før jul? Så derfor har jeg gått over til å gå på step-timer som min cardiotrening, pluss vanlig styrketrening. Meeen jeg vurderer å dra på noen timer med kickboxing igjen, det er jo helt sykt god trening og ikke minst gøy, samt at jeg savner følelsen det ga meg av å føle meg sterk, både fysisk og mentalt. Men ja, vi får se! Det var litt random treningssnakk fra meg på en fredag haha

Nå skal jeg jobbe litt, hente noen pakker og bare ta det rooolig. Det har vært en veldig rolig uke jobb-wise, så det føles vel ikke helt fortjent å få helg nå, haha. Det er like uvant hver gang med å ikke studere lenger, at jeg ikke føler jeg fortjener helgen like mye. Speaking of å studere – herregud ser folk begynner å bli ferdig med semesteret – GRATTIS herregud som jeg savner den følelsen av å levere siste eksamen og ta sommerferie. Det er virkelig en av topp 5 følelser, NYT og gratulerer igjen <3 <3 <3 Og dere som enda sitter og leser – stay strong, snaaaart ferdig!!!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER

Hva passer vel bedre enn en helt random kollasj etter jeg har snakket om trening og studier? Hahhaa. Jeg laget denne kollasjen i en av mine shopping-moments, jeg kan seriøst bli sittende hver kveld å se på ulike nettsider. Denne sesongen er virkelig min favoritt hva gjelder klær, når sommerklærne begynner å komme inn, men også deilige knits i duse fine farger. Ok nok skravvel på meg, ha en fin helg alle sammen!

4 kommentarer
    1. Du har sluttet på forkurs ja! Husker du nevnte det i en pod. Men lurt valg, siden ståa var slik som den var🥰 Har du noen plan med studier til høsten? 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg