KJÆRLIGHETENS DAG

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D 

 


S K I N N B U K S E R   
H E R   T S H I R T   G A M M E L ,   L I K   H E R

 

Hei alle sammen, og god valentinesday! Så langt i dag har det ikke vært en særlig romantisk og harmonisk dag, mer hektisk og slitsom. I dag ringte alarmen alt for tidlig, for jeg måtte få gjort et samarbeid før forelesning. Da blir jeg stolt av meg selv – vanligvis sover jeg enkelt over de timene, men når skoledagen varer til 6 (!!!) er det ikke lett å få til noen fine bilder i dette vintermørket. Så hele dagen har blitt tilbrakt på skolen, etterfulgt av en treningsøkt som resulterte i en skikkkkkkkelig svetting på trappemaskina. Jeg gjør jo veldig lite cardio, så jeg svetter egentlig aldri skikkelig – men når jeg først gønner litt kondisjonstrening (bortsett fra boxing), da skjer det. Så derfor driver jeg ikke med cardio: det er slitsomt og man blir svett – to ting jeg hater

Endelig har jeg kommet meg hjem, og her sto det jaggu meg roser og rødvin. Det er to ting jeg ikke hater! Kjæresten har sen fotballkamp og kommer hjem i kveld, så da skal vi springe ut for å prøve å rekke å kjøpe med noe take away før restaurantene stenger, haha. Selv kjenner jeg at jeg skal åpne den rødvinsflaska fort som bare faen etter jeg har postet dette innlegget, og ta meg et glass alene, haha. Det syntes jeg også alle andre skal gjøre i dag om de har lyst, singel, opptatt, komplisert eller what so ever – kjærlighetens dag handler ikke om å ha kjæreste! Det handler jo om å feire kjærligheten – enten til seg selv, til venna, til fammen eller kjæresten. Det var dagens klisjè fra meg, og med det sier jeg ha en superfin kveld!!!

Og ps: 20% off hele Nelly går ut klokken 23.59 i kveld, dere finner rabattkoden og kampanjen her!

5 kommentarer
    1. Har veldig lyst til å kjøpe denne, men usikker hvilken strørrelse.. Hvordan vil du si den er? Liten, stor, akkurat passe? Og evt hvilken størrelse har du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg