KJENNER AT MAN LEVER

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D ,   J U N K Y A R D

Gønner bare verdens snedigste og mest unaturlige posè på flyplassdassen, jeg

U L L G E N S E R E N   F I N N E R   D E R E    H E R

S N E A K E R S E N E   F I N N E R   D E R E   H E R

D E T   B E I G E   B E L T E T   F I N N E R   D E R E   H E R 

 

Noen ganger kjenner man at man lever, ass. Som for eksempel i dag da jeg tok blikkboksen/Widerøe-fly til Brønnøysund. Å faen, der gikk sjansen til å få ALLE til å lure på “hvor er jeg?” fra meg… Siden alle lurer så voldsomt på hva jeg driver med om dagene, liksom (hehehe).. Men ja, i dag var det endelig tid for å dra på vinterferie, og for en gangs skyld skulle jeg ta fly nordover. Å ta fly hit er egentlig ikke min favorittgreie, selv om det tar usle 35 minutter (mot over 6 timer i bil). Men denne gangen måtte jeg det, og fy flate jeg har enda litt støkken ass. Det er noe med å sitte i et propellfly i tiiiidenes turbulens, og svetten rant fra meg, hahaha. Jeg måtte si til hun ved siden av meg “sorry om jeg stanker svette nå ass, men jeg holder på å svime av her ass”. Så ja, det var det jeg hadde å fortelle

Ellers har jeg egentlig bare tatt det med ro de siste dagene. Jeg har hatt vinterferie siden tirsdag og det virker det som mailen min også har, så jeg har sullet rundt alene med cafèbesøk og brukt masse penger på bøker. Både pensumbøker, selvhjelpsbøker og romaner, haha. Gleder meg til å lese alt!! (Bortsett fra lovsamlingen Lov og rett for næringslivet kanskje for fyyy)

 

Tenkte å avslutte dette over gjennomsnittet skravlete blogginnlegget med noe enda mer random: HALLO øyeskyggepalett (direktelink til det her). Jeg så på Instagram at dette kom i dag, og ble forelsket. Dette skal jeg kjøpe meg ASAP, haha. Jeg har det i denne fargekomboen fra før og har brukt det såå mye, så vet at formulaen på skyggene er god, og shait ass. Måtte bare dele entusiasmen min med dere – SE den gullskyggen, de oransje nyansene, den glitrende røde. Nei guri den var fin haha TAKK FOR MEG .

 

6 kommentarer
    1. Har du noen tips til gode krølltenger? Skal på festival i sommer og så at du hadde sååå fine krøller/bølger tidligere (blant annet på en båt utenfor trheim, før festningen festival, på insta) og tenker jeg vil kjøre noe lignende <3

      1. min er fra ebay faktisk! den er fra USA så hadde annet støpsel, så måtte klippe av og “støpe” nytt og alt mulig rart før jeg kunne bruke det, haha. så det var litt styrete! jeg anbefaler de som er typ en “lang stang” bare, og som er litt tykke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg