KJENNER MEG IKKE IGJEN

A N N O N S E L E N K E R   N A –  K D

Herlighet, beklager for så dårlige og få oppdateringer. Jeg har måttet fokusere på eksamen den siste uken, og som jeg kanskje har nevnt har jeg den værste først. Eller, for min egen del er den værst. Jeg oppnår helt klart best resultater når jeg forstår hva jeg holder på med, men det er jaggu ikke lett med det faget jeg har nå. Da går det mye på pugg, og akkurat nå har jeg en liten rive-meg-i-håret-seanse her. Du vet når du føler du har sjangset på hva som kommer, og ser for deg stryk og kont? Vel, der er jeg. Men jeg tror kanskje ikke jeg er den eneste – er det noen som skal ha eksamen i bedriftsmarkedsføring i morgen som har det likt? Jeg kjenner meg helt ærlig ikke igjen i meg selv at the moment, med sjukt lite trua på meg selv og samtidig som jeg føler hodet er fullt. Jeg har sittet ved skrivepulten for å lese siste innspurt i to timer nå, men det er som hodet ikke mottar det. Ughhh, ja jeg skal gi det en siste sjangse, før jeg sier meg fornøyd. Så får det bare gå som det går, jeg må lære meg å calme tittisa litt ass

Så ja, jeg beklager igjen for dårlig content her inne på denne uuuu store influencer bloggen ! Hahaha, neida. Men som dere vet kommer skole alltid før bloggen, så da blir det litt stille her inne når jeg er FML student. Leotightsen min finner dere her! Ellers har jeg jo brukt litt tid på å titte på klær – alt annet enn å pugge med andre ord. Under har dere mine wanties om dagen – JA jeg er hekta på leoprint igjen

 

L Y K K E   T I L   M E D   E K S A M E N   TI  L   D E RE   S O M   H A R   DE T ,  

O G   M A SS  E   L Y K K E   T I L   A L L E   S O M   LE S E R   O G S Å  ♥ 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 

17 kommentarer

Siste innlegg