KLART VANN OG HVITE ØYENBRYN

A N N O N S E L E N K E R    B I K   B O K

Disse to bildene er tatt med èn dags mellomrom – i går var vannet helt latterlig klart og stille, faktisk så stille at jeg nesten ble litt nervøs av det. Da ser man liksom hva man hopper ut i?? Og at det liksom er en helt egen verden der nede, dekt av vann?? Men nydelig å se på da, og jeg klarte etter hvert å hoppe uti!

 

 

I går var en helt nydelig dag, med både sol og helt vindstille. Ellers har jeg jo vært her i 10 dager nå, så jeg så det på som svært nødvendig å ta en dusj av håret også, så da ble det jaggu meg en skikkelig kalddusj i bakgården i går ettermiddag. Jepp, da står jeg i hageslangen og vasker meg, og det vannet er så kaldt at jeg endte opp med å få hodepine ved slutten av hårvasken, haha. Men samtidig gjør det meg ingenting, da jeg er vandt til å gjøre det sånn – det er jo litt av sjarmen og! Samtidig som jeg setter så pris på å være ren og pen igjen, i dag NJUTER jeg meg selv og min egen renhet 100%

Jeg kom akkurat inn fra brygga, hvor jeg sovnet i solen og våknet til små regndråper på kroppen. Det tok jeg som mitt cue på å komme meg inn og begynne å jobbe. Jeg mottok faktisk en pakke til hytta her en dag som jeg ble så innmari glad for, den inneholdt nemlig de nydeligste kjolene jeg har sett på lenge. Så nå skal jeg sminke meg litt for første gang på lenge, og ta noen bilder av de. Jeg skulle egentlig ha samarbeidet en gang om to uker, men jeg ble så overtent at jeg nå sendte en mail om å heller få lov å poste det neste uke, haha. Så da kommer det + rabattkode på NA-KD neste uke en gang forhåpentligvis

 

Noen av dere som så på mitt siste Instagrambilde at øyenbrynene mine ikke er synlige lenger? De har nemlig blitt bleket vekk, haha. Jeg pleier jo å farge brynene mine hjemme et par ganger i året, men nå har jeg ikke gjort det på en gooood stund, samt latt solen gjøre sin jobb. Så jepp, noen dager til nå så er de faktisk helt hvite, hahaha

Ellers finner dere bikinien jeg har på meg her! Den er faktisk på salg til rolige 49,-, samt at den går inn under 3 for 2 tilbudet på nettsiden også. Sjæl har jeg kjøpt meg den i alle fargene tilgjengelig, samt at jeg har kjøpt denne modellen også i nesten alle fargene, haha. For min del ble åpenbart Bik Bok den store vinneren hva gjelder bikinier denne sesongen, så mange fine! 

G O D   H E L G   A L L E   S A M M E N  

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg