KLASSISK BLOGGER

A N N O N S E L E N K  E R   N E L L Y ,   N A – K D ,   J U N K Y A R D

Hei fra forelesning! Om dere følger meg på Insta tror dere kanskje jeg har vært bortreist både i dag og i går, men jeg kom faktisk hjem på onsdag kveld. Men det var en så travel tur at jeg ikke rakk å legge ut noen som helst ting i mens, så da tok jeg en klassisk blogger og latet som jeg enda var utenlands, hahahha. Why am I like this

Det var uansett en gøy tur, jeg var der på litt jobb (forteller mer senere) og fikk gjort masse. Vi bodde rett ved Liseberg som så ut som en spøkelses-location da det var stengt, haha. OK randomheten har tatt over kroppen min hade

H O O D I E N   F I N N E R   D E R E    H E R 

B U K S E N   F I N N E R   D E R E    H E R

S K O E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

 D R E S S J A K K E N   E R   G A M M EL 

D E N I M   J A K K E N   F I N N E R   D E R E     H E R

Dagen vi kom rakk vi faktisk å gå oss en liten tur i Gøteborg (og kjøpte masse svensk digg godteri blant annet), og avsluttet dagen på en resturant på hotellet – Heaven 23. Det var høøøøøøyt oppe og hadde supergod mat, så det vil jeg faktisk anbefale om dere skulle være i Gøteborg!

Akkurat nå sitter jeg som sagt i forelesning. Jeg har pause akkurat nå så da benytter jeg tiden til å blogge litt! Jeg liker egentlig veldig godt å ha forelesninger på morgenen på fredager, for da blir det ekstra deilig med taco og helg når den tid kommer. Faget jeg har på fredager er også superspennende, gøy og interessant, så da er det lett å komme seg opp og på skolen! G O D   H E L G  ♥

8 kommentarer
    1. Hahah, ble litt forvirret i går kveld av insta ja, men fine bilder må deles uansett om man fortsatt er der eller ikke:) God helg! <33

    2. Du og kjæresten din har jo vært sammen i ganske mange år nå. Er ting alltid bra? Er det perioder du har vurdert om du har det bedre uten han? Da dere hadde avstandsforhold, savnet du han alltid da dere var fra hverandre?

      Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år, jeg er utrolig glad i han men jeg har også perioder hvor jeg lurer på om jeg kanskje hadde hatt det bedre uten han. Hvis han reiser vekk i 2 uker feks savner jeg han ikke alltid. Hvordan vet man at forholdet er verdt å holde på?

      1. vi har vært sammen ganske lenge ja, og det er jo ikke alltid en dans på roser. man vil oppleve både oppturer og nedturer, og du må nesten bare kjenne på deg selv om du kjenner det føles rett eller ikke… da vi hadde avstandsforhold savnet jeg han veldig med en gang etterpå, men så levde jeg mitt eget liv og dagene gikk kjappere etter hvert. så jeg ville ikke “målt” hvor bra forholdet deres er i “hvor mye savner jeg han”. det kan bare hende du er veldig selvstendig, noe som egentlig bare er bra! jeg også kjente heller ikke SÅ mye på savnet som mange med avstandsforhold sier de gjør, men det er kanskje fordi jeg og kjæresten er vandt til å ikke være sammen HELE tiden og gjøre ALT sammen heller. bekalger at jeg ikke kan gi deg noen konkrete tips, men det er så vanskelig å uttale seg om noe man ikke vet noe om.. <3 men håper du finner ut av det fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg