KODE: 20% OFF NELLY.COM

A N N O N S E   N E L L Y  

 En aldri så liten natt-update! Mange er kanskje opptatt med noe helt annet enn å lese blogg at the moment, men for alle som har en rolig kveld – hei! Og for dere som sjekker bloggen søndag morgen – god morgen! Jeg har en godnyhet til dere som jeg tenkte å dele, nemlig en aldri så liten rabattkode på Nelly ♥ Neste uke kommer til å være full av gode deals på hele nettsiden, og det hele kickstartes èn dag før med denne koden – den varer til mandag klokken 10.00. Koden gjelder på så og si hele nettsiden, bortsett fra blacklist (altså noen merker som feks Nike). Jeg har faktisk bestilt meg en hel del som jeg gleder meg til å vise (pakken har ikke kommet enda), og mye av det er nedenfor + mye annet fint som har kommet. Det er på denne tiden av året jeg shopper absolutt mest klær, da vårnyhetene begynner komme i butikk. Det er så sjuuukt mye fint om dagen!! 

 

D E R E   K L I K K E R   D E R E   I N N   H E R ,   F O R   S Å   Å   B R U K E  

K O D E N   PINKINFLUENCER   N Å R   D E R E   B E T A L E R !

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER  

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

6 kommentarer
    1. Hei!
      Har fult bloggen din i x antall år og et stor «fan»! Lurer på en ting da, hvordan du stiller deg til miljøvern? Du deler ut rabattkoder veldig ofte og reklamerer for klær typ i hvert innlegg. Klesprodulsjon er jo noe av det som forurenser jorda mest av alt, så lurer på hvordan du stiller deg til det? For å bestille typ 20 plagg i uka er jo ikke miljøvennlig i det hele tatt, haha.

      1. heihei, så koselig å høre!!

        jeg skjønner veldig godt hva du mener her, og det er helt klart et av mine største “fyfy” jeg gjør når det kommer til miljøet (+ reising). men det med å dele rabattkoder er en stor del av jobben min da denne bransjen er den største når det kommer til å tjene penger på blogg. i tillegg er jeg jo veeeeldig glad i klær og har alltid vært det, men ingenting av dette gjør det jo “OK” uansett. men jeg har begrenset forbruket mitt veeeldig – før shoppet jeg for tusenvis flere ganger i måneden, men nå er det betraktelig mye mindre, og prøver å tenke at jeg kun skal gå til anskaffelse av klær jeg vet jeg kommer til å bruke, og være flink å selge klær jeg ikke bruker lengre. jeg bestiller aaabsolutt ikke 290 plagg i uka, men denne uken var en skiikkelig “klesuke” for meg med både NA-KD og Nellyshopping, så skjønner jo at det blir veldig “over the top”. jeg har også sluttet å dele ALT av gode deals på de ulike nettsider (er jo typ nye hver dag), og å oppdaterer kun med tilbud jeg selv syns er bra eller som jeg er forpliktet til å dele (noen ganger har man avtaler med brands om at man skal dele rabattkoder, feks dette innlegget er det).

        regner med det var dette du ville ha svar på – hvordan jeg stiller meg til miljøvern generelt er jo et mye lengre svar, men her har du svaret på et av mine absolutt dårligste “tiltak” når det gjelder akkurat det! 🙂

    2. Du skrev at koden varte til mandag kl 10, så da tenkte jeg å bestille på mandag. men ser nå i neste innlegget ditt at du sier den varte til midnatt.. så da ble det ikke bestilling på meg alikavel 😔

      1. beklager så mye for det!! jeg fikk en mail forrige uke nemlig, der sto det koden skulle være gyldig til 10 – men så plutselig snudde de og endret til midnatt. SO SORRY 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg