KOKINGS

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y 

T O P P   N E L L Y ,    H E R

B R I L L E R   C E L I N E

 

Hei og god dag alle sammen! Jeg vet non-stop snakker om været nå, men å våkne hver eneste dag til varme og sol er så fantastisk. Det er også noe når det er så varmt på rommet om natta at jeg må opp å hente meg en lollipop i kjøleskapet klokka 02.30 på natta. Dere hører kanskje hvor utrolig hardt jeg prøver å sette pris på hvert eneste aspekt med disse kokings dagene hahaha

Dagene går for det meste til å ligge ute å sole seg, lese bok, spise digg mat og å prøve å finne på gøyale ting. I dag har jeg vært å handlet reker med jentene, surdeigspbrød og ikke minst – mango chili majones!! Det er faktisk et nydens tips – den er fra Mills, og spicer opp brødskiva 1000 hakk. Forhåpentligvis blir det suksess på reker også!

Mrs. Ham and Olives

 

T I G H T S   I C A N I W I L L ,    H E R

S K O   A D I D A S ,   H E R

 

Dette er åååååpenbart ikke min outfit om dagen, haha. Dere som følger meg på Insta så kanskje at jeg hadde et samarbeid med ICANIWILL der, og jeg må bare tipse om tightsene real quick, da jeg prøver å komme med tips til bukser med lange ben når jeg finner det. Disse er helt klart den lengste tightsen jeg har hatt, og som jeg nevnte på Instagram er ikke tightsmodellen i seg selv lang, det er bare så sjukt mye strech i den. Så vil tro den passer til alle lengder! Så ja, veldig veldig fornøyd med den

Ellers må jeg si tuusen takk for alle ønsker og tips til innlegg – jeg har allerede sett masse bra jeg tenker å gønne på med, men det blir mest sannsynlig til uken. Håper alle har det fint og at dere nyyyyter finværet – om det så er på sommerfest eller alene ute med en bok.

 

5 kommentarer
    1. Hei, Anna<3

      Jeg så på din instagram at du har kjøpt deg ny iPhone 11 !! 🙂 Grattis!!! Du har hatt din forrige telefon lenge nå. Er det 11 Pro eller 11 Pro Max du har kjøpt deg? Og antall GB?

      Hvorfor kjøpte du den du kjøpte, og ikke den andre? 11 Pro vs 11 Pro Max?

      Hilsen ei som skal kjøpe seg ny iPhone til uka, men som ikke klarer å bestemme seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg