KONKURRANSE: VINN NUNOO-VESKE!

A N N O N S E   N U N O O

Okei dere, jeg har en skikkelig godnyhet å dele med dere! Jeg har jo et samarbeid gående med NuNoo akkurat nå, og i den anledning skal jeg ha en aldri så liten konkurranse! Hvor gøy er ikke det?? Jeg skal gjøre dette kort og godt: jeg har samlet 6 vesker dere kan velge mellom om dere vinner. Jeg har valgt noen av mine favoritter – Ellie Washed er jo min “go to” til hverdags, men så har jeg jo vært så heldig å få teddy-versjonen, samt bucket-bagen og ikke minst søte lille Helena-vesken i croco (den ser sjukt eksklusiv ut??). I tillegg har jeg lagt til to andre vesker jeg sikler på – nemlig Ellie Teddy vesken i sort (altså hvor søte er ikke de?!) + Ellievesken i leo. En god miks mellom mine favoritter og NuNoos bestselgere <3 Hvis dere vil sjekke ut veskene nærmere er den norske nettsiden oppe nå, og den finner dere her!

Det dere må gjøre for å vinne er å gå inn på Instagram → følge @nunoobags → gå inn på det siste Instagrambildet mitt → kommentere hvilken av veskene du ønsker deg + tagge en venn du syntes fortjener en liten overrasskelse. Vinneren kåres og kontaktes på Instagram (direct message) den 10. November.

 

M A S S E   L Y K K E   T I L !

2 kommentarer
    1. Anna! Hvordan får du de fine bildene dine / filters? Hvilken app bruker du? (På bilde av kjæresten din insta story f.eks) og hvilke app bruker du når du annonserer klær? Templates eller hva det heter???

      1. heii! jeg bruker lightroom og vsco som oftest, men på “spesielle” bilder har jeg ofte brukt MOLDIV <3 og på kollasjer så bruker jeg unfold!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg