KONKURS?!

A N N O N S E L E N K E R  N E L L Y 

 

K J O L E   N E L L Y ,    H E R

S A N D A L E R   N E L L Y ,    H E R 

code: annais25

 

Herregud, dere – det var like før vi ble strandet på Mallorca. Nå er jeg heldigvis trygt hjemme, men dagen før hjemreise kunne vi våkne opp til nyheten om at flyselskapet hadde gått konkurs. Og som mange sikkert vet er det ofte lite som dekkes når det er konkurs det er snakk om, haha. Heldigvis flydde vi igjennom datterselskapet Ving som MAGISK visk klarte å fly oss hjem i går. Jeg må si jeg ble imponert over hvor bra de taklet situasjonen, og selv om vi ble to-tre timer forsinket skal de ha en stooor klapp på skuldra. Selv hadde det ikke gjort meg noenting å være to-tre dager “strandet” på Mallorca, da jeg faktisk har forelesningsfri helt til fredag. Men men, deilig å komme hjem til planlagt tid også, da jeg har en hel masse jobb + eksamensskriving planlagt disse fridagene.

Og det er akkurat det jeg har gjort – i går var jobbdag, og i dag er skolejobb-dag. En ny podcastepisode er på veg, og jeg har fått skrevet enda mer på eksamenen. Sistnevnte gruet jeg meg VELDIG til, da det kjentes ekstra hardt å skulle begynne å tenke i de baner etter først en partyhelg i stockholm, for så en ferri i Spania. Men den første timen er verst, så er man jaggu tilbake med akademisk skriving og drøøøøøfting hahaha…

6 kommentarer
    1. Giirl dette er ikke ment som noe negativt altså, men når du er så bevist på da/når, så hadde det kanskje ikke gjort noe å lære seg at det heter «verre» og ikke «værre». Ellers er du like fab som alltid❤️

        1. Hahah, np, tenkte bare det var greit å gjøre deg bevisst på det. Nei, her skrev du «værst» i stedet for «værre», så litt feil fra min side der. Men hvis det skulle være noe tvil da, så bøyer man det som verre, verst, og ikke værre, værst. Ha en ellers fin dag videre❤️ (Hahah, innså sjæl at jeg klarte å skrive bevist i kommentaren over, så jokes on me da). Lærer så lenge man lever si🤷🏼‍♀️

            1. Hahah, ofc.❤️ Glad du tar det til deg, og ikke bare går i forsvar! Keep shining girl☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg