KORTISON I RÆVA

A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K

Hei og god kveld alle sammen! For andre kveld på rad sitter jeg med øynene så trøtte at de nesten faller igjen. Akkurat sånn hadde jeg det i går også – stuuuuuupings trøtt fra klokken 6 til 9, og med en gang det var tid for leggetid: lys våken. Så jeg sitter egentlig bare og venter på at samme regla skal gjentas idag, dessverre, haha.

Dagen min har vært superlang, det føles faktisk ut som den har bestått av to dager!! Om noen skjønner?? Hahaha. Dagen startet med å ha forsovet seg litt til en morgentime til vippebøy (herregud det er lenge siden jeg har forsovet meg?!), etterfulgt en tur til legen for å få tatt kortisonsprøyte. Jeg sliter jo med pollenallergi, og for første gang skal jeg da prøve kortisonsprøyte. Hååååper det fungerer, nesen min er allerede supersår og øynene røde og sviende, og sommeren er ikke enda i gang. Dere som sliter med pollenallergi skjønner sikkert? Uansett – det var snedig å stå der med buksa nede å få en sprøyte i rumpa på morgenkvisten, og det er _by far_ det kuleste som skjedde i dag

Resten av dagen har jeg bare brukt til jobb, trening og middag. Jeg hadde egentlig planer om å få lest litt fysikk også, men slik ble det altså iiiiikkkkkkkeeee…. Men morgendagen er satt av til litt fysikk, så får krysse fingrene for at det blir en god økt. Jeg har ikke tatt noe særlig til bilder i dag, så jeg tok noen bilder i nuet nå med speilrefleksen!:

Joooo herregud det har jo skjedd noe SUPER gøy i livet mitt annet enn kortison i ræva!! Jeg fikk vaskemaskinen min i går!!! Juhuuuu endelig kan jeg vaske klær igjen. Og hvor fin er ikke vaskemaskinen? Jeg valgte å gå for en litt smalere (i dybden) versjon enn vanlig, noe jeg ikke angrer et sekund på. Denne er nå 15cm kortere ut i rommet enn den jeg hadde før (som var “vanlig” størrelse), og det utgjore overraskende mye for gulvplass. Superfornøyd med vaskemaskinen ass, hahaha. Småå, små gleder. Vaskekurven skal også byttes ut, når jeg finner en jeg syntes er fin!

Aaaakkkurat her sitter jeg nå, og spiser opp jordbærene i skålen som kanskje har ligget èn dag for lenge høhø  

T R E N I N G S T O P P   H & M 

J O G G E B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

Og her er meg nå! Nå skal jeg lukke maccen, vaske ansiktet, ta meg et stooooort glass brus og se på den nyeste episoden med Mare of Easttown. Og seff, bare vente på å bli våken til jeg skal legge meg da:)))

 

8 kommentarer
    1. Hva heter vaskemaskinen? Er faktisk på jakt etter vaskemaskin selv og høres perfekt ut at den er litt smalere også 👀

    2. woah, så fin vaskemaskin! og ikke minst superfint nytt bad! haha overskriften fikk meg til å le litt, ved hemoroider bruker man kortison stikkpiller, så før jeg rakk å lese innlegget tenkte jeg “jaja frøktelig personlig det skulle bli her nå med en beretning om hemoroider, men fint i være åpen i guess :(:”

    3. Bare et tips til disse jordbærene som har ligget en dag for lenge. Ikke legg de med epler. Ikke legg noe frukt sammen med epler, for epler skiller ut etylengass som modner annen frukt. Bananer blir fortere brune sammen med epler, og de bruker etylengass i containere ved frakt av umoden frukt for å få de perfekte til salg. Sett de heller på soverommet eller annet svalt sted, så holder de bedre 😊

    4. Kortisonsprøyter mot pollen er seriøst LIVET. Gjort det i mange år nå og blir omtrent symptomfri resten av sesongen. Håper du får like god effekt! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg