KOSEFREDAG

A N N O N S E L E N K E   B I K   B O K

For en fiiiin helg jeg har hatt! På fredag ble jeg invitert med på spa sammen med Lena, hvor vi fikk svensk massasje, chillet rundt i det nyyyydelige bassengområdet på Britannia Spa, og tok ulike badstuer – jeg fikk prøvd både ecalyptus badstu og infrarød sauna. Jeg er egentlig ikke så fan av badstu til vanlig, men de variantene elsket jeg! Etterpå ble det blåskjell og kreolsk kyllingsalat på Brasseriet, før turen gikk videre til …. Indisk resturant! Hahha. En skikkelig matfest før vi dro en gjeng å så den nye Spidermanfilmen på kino. Og altså herregud: SÅ bra den var!!! Jeg ble så glad, rørt og trist, og jeg elsket virkelig filmen. Men ja, fredagen ble altså en skikkelig kosedag med noe hyggelig fra start til slutt.

G E N S E R   B I K   B O K ,    H E R

Dere som følger meg på Instagram har vel allerede sett at jeg har en rabattkode på Bik Bok igjen! Denne genseren ble jeg så glad for da jeg åpnet pakken – den var i skikkelig deilig kvalitet og så skikkelig lyx ut. Jeg kan se for meg at den blir utsolgt fort, så om man har lyst på den kaaan det hende at det er lurt å være kjapp! Jeg gikk opp to størrelser i den fordi jeg ville ha den litt oversized. Strekkoden som gir 20% off i butikk legger jeg nederst i innlegget

 

F O R   2 0 %   O F F   N E T T S I D E N

B R U K   R A B A T T K O D E N

ANNAIS20

G Y L D I G   I   T O   U K E R   F R A   I   D A G

 

Moules frites på fiiine Brasseriet

Jeg tenkte  vise dere bilder fra lørdag i morgen, for da var det duket for enda en veldig gøy dag, nemlig vår egenkomponerte 5-stjerners middag! Vi har snakket om å få det til helt siden corona startet, og på lørdag kom vi oss altså i gang. Forteller mer i morgen – nå skal jeg dra på trening. Ha en fin mandag videre!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg