KRAGERØ

Hei og god kveld alle sammen! Oppdateringene her inne blir litt sporadiske, men håper det er OK. Det er jo ferri!! Siden sist har jeg hatt noen fantastiske dager i Kragerø, med et vær som nesten ikke var til å tro. Jeg henger jo litt bak i oppdateringene, for nå er jeg faktisk på Sørlandet, men tenkte uansett å dele litt til dere fra de 4-5 dagene vi var i Kragerø!

Lurer dere kanskje på hvorfor jeg har en tom bøtte med tre tomme Solo-super flasker i? Jeg også

Frokost på November kan jeg sterkt anbefale

… de har en helt ellevill bruschetta

.. Anna og Melis ute og spiser pizza på Tollboden (de har en bra location og stemning, og pizzaen er helt OK!)

Dagen vi skulle reise kom faktisk resten av familien min ned også, så da tok vi båten ut til Skåtøy for dagen! Det er ikke bare en fin båttur, men en nydelig øy med en veldig hyggelig restaurant samt et veldig fint kunstgalleri, så om man har mulighet vil jeg absolutt anbefale å ta turen dit (dette ble plutselig en mini-Kragerø-guide???)

Utstillingen som var der ute nå var helt FANTASTISK, med disse skulpturene samt mange flere!!

  

Tenk at det allerede har vært 3 bilder med Solo Super i i dette blogginnlegget. Hallo Solo hit me up jeg er besatt

    

To kosere

Nå skal jeg spille litt kort og ta meg en øl! Håper alle har en fin kveld videre ♥

4 kommentarer
    1. Hei! Veldig rart spørsmål men hvor gammel er hunden din & hvordan fór får den? tørrfór?

      Veldig fine bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg