KVELDENS AKTIVITET ER…

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

      

 

K Å P E   I V Y   R E V E L

G E N S E R   V I L A ,    H E R

S K I N N B U K S E   N E L L Y ,    H E R

 S K O   N E L L Y ,    H E R

V E S K E   N E L L Y ,    H E R

 

Gårsdagens antrekk – syyykt mange som lurte på hvor genseren var fra, og here u go! Herregud så fint oransj egentlig er? Jeg har nesten ingen oransje plagg, men det er jo en helt nydelig farge. Like fint til helsort som til lyseblå. Ellers kan jeg også tipse om denne buksen som sitter veldig kledelig på, særlig rundt rumpen!

Akkurat nå har jeg pause i forelesning og lengter etter en liten stor iskaffe. Ellers må jeg begynne å gjøre meg klar både psykisk og fysisk for kvelden – i dag skal jeg nemlig på fotballkamp. Jeg og tantebarnet fikk gratisbilletter da vi gikk bøssebærer til en eller annen storkamp som er i kveld. Det er jo kjempestas å være kul tante og slikt – men guri det er kaldt å sitte på kamp. Og ikke minst: en fotballkamp varer fanken meg alt for lenge

Men men

8 kommentarer
    1. Du kledde oransje utrolig godt! Du strååler må jeg virkelig si. Digger også skoene dine, har lenge vurdert å kjøpe de, men er redd de er vonde å gå i. Hva er dine erfaringer med skoene?

      1. tusen takk skal du ha!! dette er faktisk mitt andre par, så jeg eelsker de og syntes ikke de er vonde å gå i! fikk gnagsår første gang jeg brukte de for da hadde jeg glemt sokker, men det var det eneste! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg