LEI MED STOR L

A N N O N S E   N A – K D

Hei alle sammen, og GOD HELG fra meg. Haha. Jeg er så innmari lei med stor L av skole om dagen, og har mest lyst å bare sette fyr på hele skolesekken, hahaha. Så da jeg lukket igjen bøkene etter en full skoledag, og deretter slang sekken inn i et skap hvor jeg ikke kan se den – føltes det veldig deilig å ta “helg”. Så nå er jeg hjemom for å blogge litt for dere, før jeg skal på kickboxingtrening! Her kommer litt bilder fra min sjuuukt spennende dag:

J A K K E   N A – K D ,    H E R

 

Dagens outfit! Og gårsdagen, haha. Gårsdagens hvite magetopp ble byttet ut med hvit hoodie i dag. Elsker blandingen av PU og teddystoff, og ikke minst at den er hvit! Om dere følger meg på Instagram vet dere jo at jeg også har en aktiv rabattkode nå:

 

F O R   2 0 %   O F F   H E L E   N A – K D  

B R U K   K O D E N

ANNAIS20

G Y L D I G   T I L   0 5 . 0 5 . 2 1 

G J E L D E R  I K K E  S A L G

 

Dagens aktivitet ….

… versus gårsdagens… I går var det pizzadate med Erica, noe som var noen (!) hakk gøyere enn dagen i dag haha. 

Nå må jeg begynne å bevege meg, håper alle får en fin torsdag videre – ikke lenge til helg nå !!! Hahaha

 

11 kommentarer
    1. Hvor er treningshoodien på innlegget “LEVENDE STINKBOMBE + BIKBOK RABATTKODE” fra? 🙂 Utrolig fin farge!

    2. Hei Anna!

      Jeg har fulgt deg i mange år, og med det plukket opp hvor glad du er i mai-måned og alt som følger med. Nå er vi der, og selv om vi er lei og ting er tungt så blir det forhåpentligvis litt bedre fremover, på et eller annet vis. Vil ønske deg en hjertelig fin måned, håper den byr på masse fine stunder – det fortjener du!

      Stor klem <3

      1. Ååååå Mia din søøøøte snille kvinne!! tusen tusen takk for oppmuntrene ord, det ble jeg skikkelig rørt og glad av å lese. du er god, stooore klemmer tilbake <3

    3. åå elsker bloggen din! <3 synes det er så kult og spennende at du har studert så mye forskjellig, og beundrer at du klarer å være student og gi så mye innsats over lengre tid, heh! Hva er planen med studiene dine? Vet du hva du ønsker å jobbe med når du blir ''stor''? 😀

      1. ååh, det blir jeg glad av å høre, haha <3 jeg har faktisk ingen plan, jeg bare prøver meg frem helt til jeg finner det jeg liker, jeg… haha!! <3 <3 har søkt noen ingeniørbachelorer nå så får vi se om jeg starter på noe av det!

    4. Dette er en maskinoversettelse, så jeg er ikke sikker på at den er riktig. Sannsynligvis har du også blitt stilt spørsmålet 1000 ganger. Men hva gjør du på skolen (universitet, antar jeg?). Jeg ønsker en god helg uansett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg