LEI

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y ,   G I N A T R I C O T

T O P P    H E R

B U K S E    H E R

 

Bare meg som later som jeg sitter på pcen ! Hehehe. I dag har vært en travel dag, med skole stort sett hele dagen, med noen små jobb-pauser innimellom slagene. Jeg var også invitert på en bursdagslunsj-middag, COVID style – alle satt på rekke og rad med avstand mellom hvert bord, noe som var veldig gøy og rart, haha. Man får liksom ikke sagt stort til bordet som er 10 meter unna, men uansett veldig koselig å se fjes jeg ikke har sett på kjempelenge. Så var det hjem å jobbe igjen, og nå tenkte jeg meg kanskje en tur på trening! Jeg beklager for lite og kanskje litt dårlig og “oppramsende” blogging om dagen, men jeg gjør ikke stort annet enn skole, trening og jobb akkurat nå. Med hovedvekt på førstnevnte, haha. Om akkurat en uke har jeg derimot vinterferiii fra skolen, så det blir superdeilig for nå er jeg LEI

Håper det er bra med alle, og stay strong alle som sitter med hodet i pensum nå – snaaart ferdig

4 kommentarer
    1. Føler med deg, sitter også med bare eksamen, jobb, eksamen, jobb…. gleder meg så sykt til jul!! Lykke til med eksamene dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg