LEILIGHETSSALG

A N N O N S E L EN K E R   B I K   B O K

Heii og hå alle sammen! Det er gøy at dette blogginnlegget er det som kommer etter sist, da det inneholder typ akkurat samme bilde av meg og Erica som sitter og spiser pizza, hahaha. Med noen ukers mellomrom! Men pizza og Erica er jo to av mine favoritt-ting, så hvorfor ikke. Men ja – det har vært en liten stund siden sist, og det har jaggu skjedd litt forskjellig!

Dette har jeg enda ikke fortalt på Instagram, men jeg syntes det er gøy å fortelle ting først på bloggen da det er så få som enda leser blogg, at det blir en slags VIP-club her inne for vi som enda er på blogg-kjøret, haha. Men i dag solgte jeg leiligheten min! Herreguri så rart. Noe så ambivalent er det lenge siden jeg har opplevd. Jeg er jo lettet og glad over at salget gikk bra og at alt er “klart” til å ta over ny bolig, men så ufattelig trist å legge kapittelet her i Solsiden-leiligheten bak seg. Jeg har trivdes så utrolig masse her og elsker denne leiligheten så utrolig mye. Men men, et nytt og like bra kapittel står forhåpentligvis foran meg

Men, her kommer noen bilder fra i går! På agendaen sto egentlig bare å gjøre alt klart til hovedvisningen jeg skulle ha av leiligheten, men plutselig tikket en melding inn fra Erica om vi skulle møtes og shooooooote litt. Hahhaa. Jeg har jaggu ikke mange som jobber med det samme i denne byen så da var det bare å kaste seg rundt og snike inn en date! Det som skulle være “en liten kaffe” og en “kjapp shoot” endte med en hel pizzamiddag og henging i flere timer, sånn at jeg på kønten rakk å få gjort alt før visningen startet, haha. Men veldig koselig var det!

SKJORTE BIK BOK, HER

BUKSE BIK BOK, HER

KÅPE GAMMEL FRA NA-KD

SKO FILA

Gårsdagens outfit – mine FAVORITT jeans om dagen herreguri som jeg elsker de. Har de i to størrelser større enn hva jeg vanligvis bruker for en ekstra stor fit, også lengde 34. Elsker elsker elsker!! Har en aktiv rabattkode på Bik Bok nå:

 

ANNAIS20

G I R   2 0 %   O F F   N E T T S I D E N

G Y L D I G   U T   3 1 .   O K T O B E R

S T R E K K O D E   F O R   2 0 %   O F F

R A B A T T   I   B U T I K K :

 

   

Så ja, det var dagen min! Jeg har også blitt syk, så ukens treningsplaner har utgått så langt. Derfor prøver jeg å ta det litt mer ro for å bli kjapt frisk, for herreguuuuri så kjedelig det er å være syk. Og tett. Jeg er så tett i pappen. Mer enn vanlig hehehe

 

H A   E N   F I N   T I R S D A G   V I D E R E  

8 kommentarer
    1. Gratulerer med salg!!!
      Digga leiligheta di, og stilen din! Gler mæ te å sjå meir interiør-inspo i ny freeesh leil!!

    2. gratulerer med salg! superspennende, gleder meg til å se hva du tar med videre og hvilke nye impulser det blir på det nye stedet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg