LET THE GAMES BEGIN

A N N O N S E   N E L L Y ,  N A – K D

 

 

T S H I R T    H E R

 

Da var min in-the-zone-lesing i gang. Det betyr med andre ord: en svær kanne med kaffe, klassisk musikk på stereoannlegget, sminkefri, joggedress og med hårtopp på hodet med nesa i boka. Puggetid :))) Jeg har jo fått meg mine helt konkrete ritualer når det gjelder å lese til “puggefag”, så her hjemme blir jeg nok sittende helt til torsdag. Med unntak av noen boksetreninger, som jeg kjenner skal bli ordentlig godt denne uken. Å få bevegd litt på skrotten og fått ut litt følelser (og akkurat det, følelser, blir veldig intense og svingende i eksamensperioden hos meg da jeg går fra 0 selvtillitt til 100 real quick, og rett tilbake i kjellern kvarteret etterpå). Hahhaa, eksamensperioden ass – det er noe helt eget!

 

PS: HUSK Å BRUK KODEN ANNAIS20 FOR 20% OFF HELE NA-KD <3 

 

10 kommentarer

Siste innlegg