LET’S GO ÅRE

A N N O N S E :   R E I S E   I   S A M A R B E I D   M E D   S K I S T A R

Hei og hopp fra Sverige! Akkurat nå ligger jeg i senga å blogger mens jeg hører over ukens podd. Erica er ferdig med alt av redigering denne gang, så akkurat nå står alt på meg for å få det postes, haha. Så jeg skal få hørt det ferdig før jeg drar ut for dagen.

Men ja, jeg er i Åre! Jeg har jo vært her i Januar hvert år maange år på rad nå, og det har blitt en veldig fin tradisjon med meg og kjæresten. Det kommer jo nesten alltid noen av venna opp etterhvert også, og det gjør det jaggu denne gangen også. Men i dag er det bare oss to, som vi skal bruke i bakken og kanskje en liten tur på afterski. Jeg har faktisk en liten plan om å lære meg noe nytt på snowboard i dag, så da blir det forhåpentligvis noen litt rolige bakker i dag.

H Å P E R   D E R E    F Å R   E N   G O D   H E L G   ♥

8 kommentarer

Siste innlegg