LETTET

Hahaha. Overskriftene på de siste blogginnleggene mine er veldig accurate – de viser den berg og dalbanen av følelser jeg er på om dagen. Jentene påpekte det senest i dag – hvor jeg oppdaterte de med meg som hyyyyyylgråter, hikster og er helt ut av meg under (og ikke minst: etter) siste episode med GoT. I to timer satt jeg og gråt. Jeg satt og hylgråt med 150 tårer nedover kinnene mens jeg spiste omeletten min på kjøkkenøya og stirret i veggen. I til sammen to timer gråt jeg, før jeg etterpå satt i solsteiken med en øl. Hahhaa. I need a fucking driiiink

Men! Det var egentlig ikke dette jeg skulle fortelle dere – det gikk så bra i dag, og jeg er så lettet. Herregud takk for fine ord, det er virkelig fint å vite at man er sammen om denne stressende tiden. Nei jeg hoppet nesten ut av eksamenslokalene i dag, og nå har jeg en velfortjent ukes pause før lesing til neste starter. Derfor blir det massevis av bra blogging forhåpentligvis!! <3

 

I dag har det vært så innmari varmt og bra vær i Trondheim at jeg tenkte jeg kunne prøve meg å komme unna med noen shorts-bilder fra Bali og late som det er i dag 🙂

8 kommentarer
    1. Kanskje litt rart spørsmål men. Jeg lurer på hvorfor du velger å ta deg en uke fri for så å lese masse igjen, istedenfor å spre det litt mer utover? 🙂

    2. Kjenner meg så sykt igjen i de humørsvingningene for tiden. Sendte to snapper til venninene mine i dag med en halv time mellomrom. Den første satt jeg å gråt fordi jeg var så sliten, mens på neste var jeg døds happy. Haha, livet i eksamenstiden ass! Ta fri med god samvittighet når du vet det funker for deg 🙂

      1. ouufff hahahha det er faktisk litt funny når man ser det utenfra selv etterpå hahhaa…. livet i eksamenstiden ja! masse lykke til videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg