LEVENDE STINKBOMBE + BIKBOK RABATTKODE

 A N N O N S E   B I K   B O K

Hei alle sammen, og god kveld! I hele går kveld satt jeg med maccen på fanget med intensjonen om å blogge. Jeg saumfarte internettet etter noe som kunne inspirere meg, men til slutt innså jeg – jeg har faktisk _ingenting_ å meddele. Så da lot jeg rett og slett være, haha! Men i dag ville jeg stikke innom å si hei, for i dag….:

… fikk jeg meg endelig fikenplante!! Jeg har hatt lyst på det lenge, men vært litt usikker på hvordan “modell” (hahahaa) jeg vil ha – altså hvor høy, hvor mye stamme, hvordan blader og så videre. Det er jo tydeligvis en haug forskjellige innen fikentre-familien. Jeg har også blitt fortalt av noen (irriterer meg at jeg ikke husker hvem) at fikentre lukter helt jævlig?? Har noen opplevd det? Jeg har googlet meg i hjel og spurt de som jobbet på Plantasjen men er tydeligvis ikke et kjent problem. Men hit me up om noen har opplevd det – for da har jeg jo nå en levende stinkbombe i leiligheten

Det ble også noen nydelige blomster som jeg skal tørke! Jeg har tørket eukalyptus og hundekjeks før, men i dag kjøpte jeg kamilleblom (???) for å prøve å tørke, da det er en så nyyydelig blomst. Og ja: dere aner ikke hvor mye jeg googlet meg i hjel for å finne navnet på disse tre blomstene hahaha

Ellers har jeg fått rabattkode til dere igjen, fra beste Bik Bok! Jeg skulle egentlig ha delt en liten haul også, men det har skjedd noe med frakten av pakken, så det får komme litt senere. Men de har i hvert fall så _innmari_ mye fint inne nå, så anbefaler å ta en titt om det er noe man trenger!

 

B R U K   R A B A T T K O D E N

ANNAIS20

F O R   2 0 %   O F F  

H E L E   B I K   B O K . C O M

G J E L D E R   B A R E   N E T T S I D E N ,

I K K E  F Y S I S K  B U T I K K 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

6 kommentarer
    1. Gjerne oppdater på tørkingen av blomstene 😍
      Lurer på om det du har der kan være brudeslør, og ikke hundekjeks? <3

    2. Haha, nei!! Det stemmer ikke. Jeg har hatt utallige med fikenplanter, aldri opplevd at de har luktet noe annet enn en grønn plante – de er nydelige!

      1. hahah YESS mitt første svar på dette her!!! men guri så bra. da håper jeg det samme gjelder min haha <3 hvordan behandler du den? mye/lite vann? og sol? mye spørsmål fra meg her nå haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg