LEVER JEG I EN SIMULASJON?

Hei og god morgen! I dag ringte alarmen litt for tidlig, men jeg kom meg opp da motivasjonen var å rekke å blogge før jeg dro på skolen. Jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke rekker blogge om dagene. Dere vet de periodene når man føler hver dag er lik? Vel, mine to dager har vært helt like. Ned til minste detalj liksom, og det er faktisk ikke gøy en gang. Dere husker historien jeg fortalte om meg + bysykkelen? Akkurat det samme skjedde i går. Jeg satt på skolen fra morgen til kveld, og skulle sykle hjem. Alle de same stasjonene var fulle, måtte sykle byen rundt, før jeg fant en ledig plass etter 45 min. Jeg føler seriøst jeg lever i en simulasjon om dagen, hvor lederen min liker at jeg driver med samme faens ting hver dag

I dag håper jeg det går opp et lys hos denne damen. Eksamensjobbingen går greit, det er “deilig” å sitte å regne, men ikke så veldig deilig at jeg ikke har sjans til å huske alle regler og formler. Men (!) min egen motivasjon er meg selv, da jeg husker ved tidligere fag har jeg sittet med samme følelse, med ambisjon om å bare stå, men endt opp med stålkontroll og satser på en A noen dager før eksamen, haha. Det blir kanskje ikke noen satsing på A på akkurat denne, men bedre kommer det til å gå. Det gjør det alltid!

Håper alle har det fint, at dere som skal ha eksamen husker å ta pauser, og dere må ha lykke til! Jeg anbefaler å booke dere inn på en yogatime, det gjorde jeg i går ettermiddag. 60 minutter med yinyoga etter  7 timer på skolen, før jeg dro tilbake på skolen igjen etter timen. Det var så deilig å koble av, strekke og … puste! Nå skal det sies at jeg ikke anbefaler å dra tilbake til stress og skolearbeid etterpå da, den derre zennen i meg gikk riiiimelig kjapt ut igjen for å si det sånn

5 kommentarer
    1. Hei!

      I disse eksamenstider så har jeg og ei venninne bestemt oss for å feire hver overståtte eksamen med en ordentlig is. Problemet er at vi ikke kjenner til noen steder i Trondheim som selger typ kuleis, soft is, eller sånne type ting. Har du noen kafeer eller isbarer du vil anbefale videre? Det blir liksom ikke det samme å feire med en is fra 7eleven, Deli, Narvesen eller lignende.. Du får fortsatt ha en fin eksamenstid, og nyte at ikke sommeren har meldt sin ankomst enda! Lykke til videre<3

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg