LIKE 8-ÅRING SOM DET HØRES UT SOM

A N N O N S E L E N K E R   M O N K I

 

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R    7 .    H E R

8 .    H E R   9  .    H E R    1 0 .    H E R    1 1 .    H E R    1 2 .    H E R    1 3 .    H E R  

1 4 .    H E R    1 5 .    H E R    1 6 .    H E R    1 7 .    H E R    1 8 .    H E R    1 9 .    H E R 

2 0 .    H E R    2 1 .    H E R    2 2 .    H E R    2 3 .   H E R    2 4 .    H E R 

 

Fortalte jeg dere at jeg klipte meg selv her om dagen? Jeg klipper jo meg selv hver andre måned typ, men da er det lengdene som får seg en jævlig ujevn stuss. Forrige uke derimot, var jeg så lei av mitt eget hår og at alt var like langt, at kjøkkensaksa føyk over lugghåret. Og det ble faktisk seende like 8-åring som det høres ut som. Nå er det bare to-tre tjafser som henger rundt om kring, helt malplassert, haha. Så i dag dere, skal jeg til frisøren!!! Da tenker jeg folk blir shook når jeg kommer med rettklipt hår (det er alltid helt skjevt bak da jeg klipper det fra framsiden hahaha) og frisert lugg. Noen lugg blir det nok ikke på meg da jeg ikke er så veldig fin med det, men litt mer frisyre håper jeg kanskje på. Sist jeg hadde frisyre gikk jeg i 7-klasse, så kanskje på tide med en endring…

Over laget jeg en aldri så liten kollasj med fiiine basics jeg så på mens jeg spiste frokost! Til alle som spurte under eksamensperioden hvor puppeboken min var fra, så finner dere den + masse annet bra poppe-stæsj her, haha. Nå skal jeg jobbe litt, håper alle får en fin onsdag <3 

6 kommentarer
    1. Heia! Kunne du lagt ut litt outfit inspo til festival? Skal på festningen i helga, og sliter skikkelig med å finne ut hva jeg skal ha på 🙁 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg