LIKE BACK IN THE DAYS

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y   

G E N S E R E N   F I N N E R   D E R E   H E R

T I G H T S E N   F I N N E R   D E R E   H E R

 

God helg alle sammen! Selv fikk jeg helg i går, og jeg kjenner det er veldig deilig å ha fri på fredager igjen. Det gjør det litt lettere å sjonglere blogge-student-hverdagen, både med tanke på jobbing og med eventuelle reiser i fremtiden. I dag har vært en veldig effektiv dag, og jeg begynner endelig å få teket på å komme meg opp om morgenen. Dere husker kanskje jeg snakket om å endre på sengegavlen min? Vel, plutselig klarte jeg ikke fargen på nåværende sengegavl, og bestemte meg for å få det endret så kjapt som mulig. Så i dag var jeg på stoffbutikk for å kjøpe nytt, samt bånd. Jeg skal nemlig ha “riller” i sengegavlen denne gangen. Og denne gangen skal jeg huske å lage et blogginnlegg på det, haha.

Ellers har jeg brukt dagen på annen bloggjobb. Jeg har jobbet som “back in the days”, med kamerastativ, selvutløser og dekorering. Det er ikke så mye sånn jobb lengre, så når jeg først får slike samarbeid syntes jeg det er så gøy. Nå skal jeg gjøre meg ferdig med mails her, så er det helg og taco som alltid med familien. God helg alle sammen!! <3

9 kommentarer
    1. Pliiis lag mer innlegg om interiør. Spørsmålsrunde om interiør, bilder av ting du har, tips om alt fra glass til pledd liksom. Elsker stilen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg