LITE TYPISK MEG

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K  B O K

 

   

 

T O P P  N E L L Y ,  H E R

B U K S E    G  A M M E L   F R A   B I K   B O K

( ” N Y ”   V E R S J O N   H E R )

First off: denne toppen må jeg anbefale til mine fellow ikke-så-curvy-kvinner. Ser den er utsolgt i noen størrelser, men herregud så fint denne satt på! Fremhevde virkelig det lille jeg hadde av midje og puppiser, haha. Og ja – jeg har redigert vekk nippelsene mine på bildene over – jeg har ingenting i mot at de vises in real life (heller tvert i mot), men av en eller annen grunn har jeg en liten sperre fra å ha det ute på internett. Jeg er vel et resultat av sensuren av den kvinnelige nipp, noe som egentlig er for dårlig av meg

Hallais fra Oslo! Akkurat nå sitter jeg hjemme hos Rebekka – vi har vært på butikken og kjøpt oss øl, chips og søppeldynga. UTEN RØDE FISKER?! Jeg forstår ikke hva fanken som foregår oppi huet til søppeldynga-konsernet – om å fjerne røde fisker er en greie vil jeg gjerne starte en underskriftskampanje mot dette.

Jeg tok flyet til Oslo i morges, og hadde et møte på Oslo S med en gang jeg landet. Jeg hadde vel strengt talt ikke tenkt noe lengre enn det, haha. Det endte opp med at jeg faktisk hadde verdens rareste og hyggeligste dag med meg selv, mens jeg ventet på at Rebekka skulle komme hjem, haha. Først satt jeg to timer alene på Olivia, hvor jeg nøt et glass rødvin og oliven mens jeg jobbet. Jeg skulle egentlig kjøpe meg en ny bok (beste med å bli ferdig med eksamen: lese andre ting enn pensum), men endte opp med å kjøpe meg to nye sett med klistremerker av hundevalper og kattepuser. Da maccen sluknet bevegde jeg meg videre til en ny cafe på Oslo S, kjøpte meg en avis og satt meg i en time og leste. Søta ble sulten på litt thai, dro på ny resturant og spiste thaimat og leste avis. Så jæskla lite typisk meg, men jeg koste meg veldig i mitt eget selskap og ikke minst deilig å gjøre noe annet enn å bare sitte å scrolle på mobilen.

Nå skal jeg klappe igjen maccen og nyte kvelden med Rebekka. Jeg er i Oslo i helgen for å feire bursdagen hennes, noe som blir suuuupergøy!!! ♥

11 kommentarer
    1. Skjønner ikke hvorfor bloggen din er så lang nede på topplisten 😭 sikkert siden you keepin it real(🤪🤪) uten clickbaits og det tullet! Din blogg er den eneste jeg blir glad av å lese, du er så søt og morsom 😍 ha en fin deg Anna

    2. Hei! har ingen passende sommerklær og må dermed bygge opp sommergarderoben helt fra scratch! vil ha få plagg som jeg kan gjøre mange kombinasjoner med, alt fra sko til jakker. kanskje du kunne laget et innlegg om hva du ville kjøpt for å lage en fin sommergraderobe om du var i samme situasjon som meg? hvilke plagg ville du prioritert?

    3. Så idylliske og fine bilder! Syns denne toppen er SÅ fin, men ser noen har kommentert på Nelly og advart om at stroppene faller ned hele tiden, er dette noe du har hatt problemer med?

      1. tusen takk fine, syntes de ble veldig fine selv! de faller litt ned ja, ville ikke hatt den på meg på en dansekveld ute på byen nei <3 men jeg brukte den på date night og da var det ikke noe stress, man må bare passe litt på hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg