LITT GREIER FRA MOBILEN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   J U N K Y A R D

Hei og god … onsdag!! Da jeg samlet bilder til dette blogginnlegget skjønte jeg hvor i surr de to siste ukene har gått for meg. Men men, dere er vel ikke så nøye på når jeg gjorde hva uansett? Haha I dag har jeg hatt fotograf i leiligheten til å ta bilder til boligannonsen! Så akkurat nå sitter jeg i en skikkelig rein, fresh og nydelig leilighet, haha. Han kommer tilbake i kveld for å ta noen bilder når det mørkt, så sånn sett er store deler av dagen satt av til dette. Til nå har jeg sittet både på dass og på klesrommet mitt og besvart mail, da det ikke er sååå om å gjøre å bli med på boligannonsen sjæl haha

Men ja! Jeg tenkte å vise dere litt bilder fra helgen, forrige uke, denne uken, og ja. Litt greier fra mobilen rett og slett

På torsdag var jeg og Erica på *middag med jobben* heheee. Vi skulle egentlig på vinsmaking da jeg fikk det i bursdagsgave av Erica, men det var kun på onsdager, så den har vi enda til gode. Så da ble det en helaften med pizza, rødvin og endte jaggu opp på barhopping til byen stengte også. Hahhaa veldig veldig gøy

T O P P   N E L L Y ,    H E R

På lørdag inviterte jeg og kjæresten noen venner over på middag! Jeg har begynt fasen med å invitere litt mer til ting her hjemme, da jeg må “avslutte” det kapittelet i denne leiligheten, haha… Jeg har hatt så mange fantastiske kvelder med middager, fester, henging – ja nei, så jeg må virkelig få sagt hade til denne leiligheten, og det ville venna også

Rolig søndag med kaffe og boller, samt kino senere på kvelden! Jeg så “Don’t worry darling”, og HERREGUD så bra. Men så freaky?!? Både jeg og Sofie trodde vi gikk for å se en romantisk komedie, men det var jo mindfuck ut av denne verden, og nesten litt skrekkfilm av og til, hahaaha. Men syyykt bra jeg elsket den!!

Liten søndagstur! I nye fine fleecen min, dere finner den her. Jeg har også en aktiv rabattkode som gir 20% off nettsiden, den er ANNAIS20. Ellers, om dere vil ha ekstra rabatt på salget deres så kan dere bruke koden ANNAIS10 for 10% ekstra rabatt. Begge kodene er gyldig ut 2 november. ♥ Strekkode som gir rabatt i fysisk butikk ligger nederst i innlegget

Jeg var også en tur innom fiiiiine svææære Nidarosdomen! Hver gang jeg går inn der føler jeg meg heldig som bor i samme by som den (loool haha), for den er virkelig helt fantastisk, og man glemmer det nesten litt!

Det var soooool og solsikker i leiligheten

Jeg har åpenbart levd i denne genseren, as we speak har jeg den også på hahaha. Men den er så deiiilig

Så ja, det var noen av mine siste dager i bilder! Nå skal jeg pelle meg ut av hus for å få trent litt, samt flytte bilen min før den får pakeringsbot (kjenner jeg meg selv rett så har jeg allerede fått det). Håper alle får en nydelig onsdag videre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg