LITT INTERIØRPREIK

A N N O N S E L E N K E R   E L L O S

Da jeg la ut noen outfitbilder her om dagen var dette skapet i bakgrunnen, og helt siden jeg har fått det har jeg fått maaaange spørsmål om det. Flere tror det er det superpopulære skapet fra IKEA (som tydeligvis ikke lages lengre??), men det er det altså ikke! Dette er mye høyere, som passet meg perfekt. Jeg bestilte det jo for halvannet år siden fra en utenlandsk nettside, og det tok vel nesten et halvt år før jeg fikk det, haha. De fikk det inn på Ellos noen måneder etter jeg bestilte mitt, så da kan dere tro jeg angret bittert. Det ble utsolgt riiimelig kjapt fra Ellos, men nå så jeg at det var kommet inn igjen! Og når jeg først var inne på Ellos ble jeg sittende litt (sjokk), og da så jeg at mye av det jeg har i leiligheten som er derfra, er kommet inn på lager igjen. Så da bestemte jeg meg rett og slett for å lage et eget innlegg på det, da jeg stadig får spørsmål om flere av disse tingene!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

Til og med lampen jeg har over kjøkkenøya er inne, den mener jeg bevisst at ikke har vært til salgs på flere år?? Kan hende jeg kødder nå men haha. Det eneste her er at stolene jeg har rundt spisebordet er utsolgt i sort, men har kommet i en ny farge (nr. 6), også linket jeg til en lavere versjon også, som passer bedre til stuen! Den grønne stolen bestilte jeg jo sammen med teddy-stolen for en liten stund siden, og den grønne stolen tror jeg var usolgt by the time jeg fikk den på døra, haha. Elsker elsker elsker den og den ser super lyx ut! Legger ved litt kollasjer under hvor dere kan se hvor jeg har de ulike tingene

Dette skapet har jeg duker, bordbrikker og masse sengetøy i – elsker det fordi det er ganske stilrent og anonymt, men samtidig ganske massivt og “gjør” stuen litt, haha.

Så det var litt interiørsnakk fra meg i dag! Hvis noen lurer på noe angående de ulike møblene så må dere bare spørre – jeg er veldig fornøyd med alt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg