… LITT MER SHOPPING

Herre min juledag. Jeg fikk noen tilbakemeldinger om at noen syntes slike “min siste shopping”-innlegg er gøy, noe som passer meg perfekt, da jeg er så innmari glad i å lage de selv også, haha. Men jeg hadde kanskje sett for meg at neste “min siste shopping”-innlegg skulle komme om litt lengre tid, ikke èn uke etterpå, haha! Meeen jeg er i julespiriten, og på fridagen min i dag ble det en liten tur innom et par butikker etter jeg hadde vært hos frisøren (viser dere senere). Jeg skulle egentlig bare ha noen julegaver og et lerret, men endte opp med litt godbiter til meg selv også, gitt….!

Jeg har fått supermange spørsmål om den gjennomsiktige kaffekoppen min – den er fra IKEA, men nå har jeg jaggu kjøpt meg to til fra H&M Home. Liker disse kanskje hakket bedre, da de er veldig lette og i litt tynnere glass. Superfine! Kjøpte også favorittlyset mitt som har kommet i gigantisk form, pluss endelig: nye tallerkner! Jeg har egentlig aldri vært fornøyd tallerkenene jeg kjøpte da jeg flyttet inn, og endelig fant jeg de perfekte som jeg kan bruke ved finere anledninger. Alt på bildet er fra H&M Home!!

Enda en kaffekopp (jeg elsker søte og kule kaffekopper) fra H&M Home, og to beholdere fra Normal (herregud for en fantastisk butikk)

Her er også alt fra Normal, haha! Et super støgt bilde egentllig, men what ever. En neglebørste som jeg tenkte å bruke som blåskjell-børste (for hvorfor bruker man egentlig neglebørster??), to nyyydelige gryteunderlag, og den perfekte julepynt. Jeg skal som sagt gå til et større juletre i år, så da har jeg en god unnskyldning til å kjøpe meg litt mer juletrepynt!

Og sist men ikke minst, disse fantastiske glassene! De er fra Ferm, et merke med såå utrolig mye fint. I tillegg til nye tallerkener, har jeg også bestemt meg for å kjøpe noen nye glass, som jeg kan bruke når jeg har middagsselskap. Så en liten oppgradering av kjøkkenet har det rett og slett blitt på meg.

Nå er alle innkjøpene ferdig i vaskemaskinen, så da skal jeg starte å sette det litt ut og organisere. Det er så gøy, haha!! I kveld blir det også litt kickboxing, og ja jeg skal bare nyyyyte fridagen min videre. Ha en fin kveld videre!

15 kommentarer

    1. Jeg elsker de glassene! Hadde tenkt å kjøpe en haug da jeg flytta ut av kollektiv og inn i ny leilighet, men samboeren likte dem ikke.. Fant noen som ligner litt, på IKEA, men skal nok få lurt meg til ekte vare etter hvert hihi

    2. Elsker sånne innlegg! Gøy når man kommer over småting som bare viser seg å være skikkelig gode kjøp 😀 (Og enda bedre når du kan tipse videre om det!)

    3. Så fine innkjøp! Elsker det store lyset der, lukter så godt! <3 Et hot tip: det tar syyykt lang tid før det brenner ut i kanten på en måte, som man gjør første gangen for at det skal brenne jevnt og fint hele veien ned, så jeg anbefaler deg å tenne det på morgenen og la det stå til kvelden haha når du har en ordentlig lese-til-eksamen-innedag! da brenner det kanskje helt ut i kanten hahaha:) thank you for listening to my ted talk

      1. omg tusen JESKLA takk dette er seriøst pro tip??? det skal jeg gjøre når jeg setter i gang med det !!! thanku thanku thanku <3<3 verdens beste ted talk det der

    4. Hei vakre! Hvor er den svarte vesken din fra som du hadde på ig story i går? (Du hadde på hvit strikkevest og skinnbukser) kanskje jeg er heldig å få den på salg i dag:)

    5. Hey hey, her har du en kommentar som du kan sjekke før forelesning 😉

      Btw: elska den kaffekoppen fra H&M Home som ser ut som en rev!

      Dobbel peace out

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg