LITT NETTSHOPPING

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   L Y K O ,   H M

Hei og god onsdag alle! Akkurat nå sitter jeg stappmett på livretten min tandoori chicken mens jeg blogger (no shit). Uansett hvor glad jeg blir i å lage mat fra bunnen og prøve nye oppskrifter, er det lite som slår min kjærlighet for Toro sin tandoorikylling, Grandiosa Full Pakke, Yum Yum nudler og Pasta di Parma fra Rett i Koppen, for å nevne noen av mine favoritter innen halvfabrikert mat heheehe. Om noen lurte takk for meg

Jeg har hatt det ganske travelt i dag men fikk uansett lyst til å komme innom her, så da jeg ryddet i klesskapet mitt før i dag bestemte jeg meg for å ta noen bilder av min siste shopping, da jeg over de siste månedene har nettshoppet litt! Let me know hva dere syntes om slike innlegg, det er alltid greit å vite!

J A K K E   Z A R A

Verdens mest ufotogene jakke! Uansett hvor mange bilder jeg tok av denne jakken ble de aldri i fokus, haha. Men en vest-aktig jakke fra Zara, blir perfekt å bruke når det blir litt varmere ute

B E H O L D E R E   I K E A

Denne ble jeg forelsket i da jeg så den!!! Blandingen av kork og glass, men og bare størrelsene på beholderne og hvordan de ser ut sammen. Også så nice for meg som bruker linser at jeg kan ha de en plass hvor de er litt tilgjengelig, samt at de ser …. kule ut?? Ok skravla går

T O N E R   P I X I ,    H E R

Så kjøpte jeg også denne toneren da den jeg vanligvis bruker gikk tom (jeg bruker vanligvis denne). Som dere kanskje ser har jeg ikke brukt den mer enn en ukes tid, så vet ikke helt hva jeg syns enda. Men jeg føler jeg har sett denne blitt anbefalt overalt?! Usikker på om jeg kjøpte “riktig” type og om det er “glow”-varianten som er best, men om noen har prøvd denne eller noen andre tonere fra Pixi – hit me up!! Vil vite hvilken som er best og om dere så noen merkbar resultat etter bruk!! 

B L A Z E R   Z A R A

Jeg har på ekte lett i et halvt år etter to ting: en beige blazer og en enkel, litt stram hvit treningstopp. To så enkle ting man skulle tro var liiittt enklere å finne enn hva jeg opplevde, haha. Men nå har jeg endelig funnet den perfekte beige dressjakken, og gleder meg til å få brukt den!

K J O L E   H M ,    H E R 

Jeg har blitt besatt av kjoler i tynn strikk eller ribbestrikk, og gjerne med splitt! Denne har litt innsving i midjen og sitter veldig fint på, men best av alt likte jeg den nydelige rosafargen. Denne finnes tydeligvis bare på nett

K J O L E   H M ,    H E R

Enda en kjole, denne litt mer casual! Like kul med thigh highs på fest til som joggesko til hverdags (på sommeren vel og merke haha).

S E T T   Z A R A 

Såååå til dette settet. Da jeg så det skrek det “meg”, men jeg er liiitt usikker nå? Skjørtet er veldig i grenseland på størrelsen så her må jeg se an om jeg skal kjøpe et i større størrelse (så si i fra om noen er interessert i å kjøpe dette hehe). Men nydelig nydelig farge, og ikke minst kvalitet på begge plaggene i settet

K J O L E   N E L L Y ,    H E R

Og sist men ikke minst, denne bangeren av en kjole. Så denne på flere på Instagram og ble helt forelsket – for en passform, farge og ikke minst shine! Gir meg litt 80s vibes, og gleeeeder meg til å bruke denne når anledningen kommer.

Nå skal jeg jobbe litt videre før det er tid for kickboxing i kveld. Ha en fin kveld!! 

 

12 kommentarer
    1. Jeg har prøvd glow og milky toner, og liker milky best av de to! Kunne tenkt meg å prøve både retinol og c-vitamin toneren, men jeg tror kanskje det blir fra Kiehls neste gang, har kjøpt dag- og øyekrem derfra som er jeg veldig fornøyd med 🙂

      1. neiiii jeg fikk vite at det bare er en kampanje!!! noe som er GRUSOMT!!! men jeg finner den enda flere plasser så ser ikke ut som kampanjen er over! <3

    2. Shit, så kul Led Zeppelin-kjole! 😍 hvilken størrelse har du den i, og hvordan syns du den sitter? <3

      1. ja den er dritkul!! jeg har den i S <3 syntes den sitter veldig bra, den er liksom litt "rett ned" men sitter også pittelitt strammere rundt rumpen (om jeg husker rett). men tror kanskje jeg blir å ta en sikkerhetsnål i midjen om jeg skal bruke den på fest så den får piiitttelitt mer fasong! <3

    3. Heii!
      Det her er et helt annet spørsmål enn hva innlegget handler om. Men! Syntes gulvet ditt i leiligheten så veldig fint ut. Vet du hva det heter og hvor det er kjøpt?<3

      1. heii! mine to favoritter som er ganske sommerlige er Coach sin Floral-parfyme, og Elizabeth Arden sin White Tea!! veldig “rene” dufter, og Coach sin er litt mer blomsterlukt i <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg