LITT NYTT INNEN BEAUTY

 ANNONSELENKER BANGERHEAD, LYKO

Hei og hå og god fredag alle sammen! Akkurat nå sitter jeg faktisk på toget i retning Oslo, jeg skal nemlig på en aldri så liten tur til Lillestrøm på besøk i helgen. Under meg ligger Elsa også og sover, så heldigvis har jeg veldig søtt selskap på turen. Men! Jeg tenkte vise dere litt ny shopping innen beauty jeg. Må jo få tida til å gå mens jeg sitter her, og ser det er leeenge siden jeg har oppdatert her, så here we go!

HAIR LOSS SHAMPOO HER

KERATIN LEAVE IN HER 

 

Disse to bestilte jeg forrige uke, og har kun rukket prøve èn gang, i går kveld! De siste 1-2 mnd har jeg mistet så mye hår etter jeg har dusjet og børstet håret. Jeg er nok ganske sikker på at det er sesongbasert, da jeg hadde det samme i fjor (?) rundt samme sesongskifte, men det er likevel såååå drit. I fjor brukte jeg denne serien med ampuller og den funket egentlig ganske bra, og om jeg starter å se antydninger til røyting neste år skal jeg starte på de asap, i stedet for å vente på at det skal gå over som nå haha. Men ja, nå skal jeg teste denne shampoen da jeg har hørt mye bra om den! Kjøpte også en leave in som jeg har hørt er bra, så det blir spennende.

SERUM CONCEALER HER

ALL OVER CONCEALER HER

TEINT IDOLE ULTRA WEAR FOUNDATION HER

TEINT IDOLE ULTRA WEAR CARE & GLOW FOUNDATION HER

Så over til masse ny hudpleie jeg var så heldig å få på event med Lancome på mandag! Teint Idole Ultra Wear foudationen kjøpte jeg meg faktisk i fjor vinter og eeelsket som et litt satin, litt mer dekkende foundation til alle superglowy jeg har. Men den var såppas lys at jeg ikke får brukt den så ofte, så ble veldig glad da jeg fikk den i en pittelitt mørkere farge, men fortsatt “vinterfarge”, hehe. Siden jeg sitter på toget har jeg ikke nøyaktig fargene mine, men men. Fikk også testet “serum concealer” og wow så spesiell og fin concealer? Den mørkere er til å bruke som kontur og/eller øyeskygge, og det funket SÅ bra, for formulaen på den er virkelig serum-aktig. Sååå fin! Samme med “care and glow”-foundationen er veeldig naturlig og fin

ROUGE HER

ØYESKYGGEPALETT HER

Så litt pudderprodukter – rouge og øyeskyggepalett! Nå som vinteren er her har jeg begynt å “sette” kremblushene mine med pudderblush (jeg vet egt ikke hvorfor hahaha men jeg liker det), og denne var sååå fin. Samme med øyeskyggepalettet, veldig “meg” farger – en brunfarge til globale, en mørkebrun til eyeliner og en glittery til brynsben, øyekrok og lokk. Elsk

Nå skal jeg faktisk sende inn regnskapet mitt, før jeg tenkte jobbe videre. Jeg har gjort klart masse jobb jeg kan gjøre på togturen, så det er egentlig litt deilig. Dobbel effektiv – komme seg sørover og ha jobbdag. Tog, ass!

HA EN FIN HELG ALLE

2 kommentarer
    1. Legger inn et lite ønske til kommende blogginnlegg: Det hadde vært veldig gøy med et sånn «Ønskeliste til jul»-innlegg. Hilsen en som trenger tips og som elsker «gammeldags» blogging <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg