LITT NYTT INTERIØR

A N N O N S E   R O Y A L D E S I G N

I dag tenkte jeg å vise dere litt nytt interiør i leiligheten min! Jeg driver jo å gjør om litt hele tiden, og nå som sommeren er over har jeg bestemt meg for å bytte bilder, vaser og litt større pyntegjenstander. Jeg har ikke fått alt enda, men om dere er keene på å se hvordan det blir skal jeg så klart oppdatere dere! ♥

 

L O U I S   V U I T T O N   B O K    H E R

C H A N E L   B O K    H E R

G L A S S V A S E    H E R

 

Det er rart hvor mye forskjell den øverste, oransje Louis Vuitton-boken gjorde! Den gjorde seg så godt i stua sammen med den blå sofaen, grønne plantene +++. Begge er såppas store også at de ble et aldri så liten møbel. Det ble et lite hjertesukk over at jeg har smale vinduskarmer da jeg fikk disse, men de fant en fin plass under en vase på sidebordet ved sofaen (om noen skulle lure wtf hahaha). Jeg har også denne og denne boken på veg, gleder meg sååånnn til å få de!!

 

 

 

U N D R E S S E D   S K Å L E R    H E R

 

Også disse her!! Disse har jeg ønsket meg i typ et år, og endelig er de mine! Hvor fine er de ikke?! Også med skjeene, som har en truse til hver av damene i koppen? Haha jeg elsker slike ting. Jeg har bestilt de i kaffe/tekopper også – ekstra gøy å servere gjester i. Eller fin som gave! <3 

 

V I L   D E R E   H A   F L E R E   I N T E R I Ø R – U P D A T E S ?

10 kommentarer
    1. Så mye fiint! (PS. «om noen skulle lure wtf hahaha» e det eg tenker hver gang eg forteller folk noe som har hendt meg og eg har med altfor mange detaljer haha)

    2. Flere interiør-updates! Elsker stilen din og elsker at du liker mange morsomme/søte interiør-pieces. Håper også det kommer en rabattkode på royal design snart<33

    3. Royal Design her så mye fint, men jeg bli såå skeptisk når jeg leser anmeldelser om de og spesielt kommentarfelt på Instagram-kontoen deres. Alt handler om forsinkede leveranser, varer som aldri kommer og dårlig kundeservice, det er generelt veldig sur og dårlig stemning. Man blir jo påvirket av sånt og tenker sitt. Selv om dette er annonse; går du god for servicen deres, og hvordan er din opplevelse av levering osv? Jeg er på leilighetsjakt og det må innredes, for å si det sånn 😀

      1. jeg er VELDIG fornøyd! det som er lurt er å se på produktenes lagerstatus! jeg bestilte en god del derfra nå, men alt vil komme forskjellig tider. jeg bestilte en zebrabadematte for eksempel, og der står det “sendes fra oss om 6-8 uker”, så den får jeg nok ikke med en gang. bøkene jeg bestilte kom etter èn uke, to vaser etter to. så lenge man vet hva leveringstiden er på ting så tror jeg man er all good, jeg har aldri opplevd noe useriøst med de iaf og er veldig fornøyd med både produkter og service <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg