LOGGER AV

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D

T O P P EN   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Noen bilder fra helgen, ser dere hvor happy face jeg har? Haha – rødvin, pizza (med ham and olives) og godt selskap – da blir det god stemning. Følte meg også sååå komfortabel i den nye genseren min, til de hadde jeg et par nye sånne “tailored” bukser – disse her! For dere som er lange og tynne i benene anbefaler jeg virkelig disse, de satt som et skudd. De nådde meg ikke helt ned til skoene, men til anklene – og ja nei veldig fornøyd med de også <3 (Har både buksen og toppen i 34)

 

E L L E R S   M Å   D E R E   H U S K E   R  A B A T T K O D E N    M I N  

S O M   G I R   D E R E   2 0 %   O F F   H E L E   R O Y A L D E S I G N  

T I L   I   M O R G E N   T I D L I G !   D E R E   F I N N E R   D E N    H E R   

 

Akkurat nå sitter jeg og vurderer å ta treningsøkten jeg egentlig skulle ha etter dagens forelesning. Den  ble det nemlig ikke noe av, da kjæresten hadde tenkt å overraske meg med middag – bare dumt han hadde misset med når jeg skulle komme hjem med hele to timer. Da hadde jeg jo ikke samvittighet til å dra å trene, så da ble det kjærestemiddag i stedet for. Hva tror dere? Lage meg litt oboy og se på serie, eller dra rumpa på en treningsøkt? LOL når jeg skrev det der høyt (høhø) skjønner jeg jo selv hva det blir til. Oboy og serie here I come, herre_gud_ det er lenge siden jeg har slappet av!!! Det blir nydens, derfor logger jeg av i dag 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg