LOLLORAMA

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

K J O L E   N E L L Y ,    H E R

S K O   P A V E M E N T ,    H E R

B E L T E   N A – K D

 

Hahaha legg merke til at jeg stjal outfiten rett av fra modellen på Nelly. Skamløst! Mange har spurt om kjolen – den har vært utsolgt siden jeg kjøpte min, men så den var inne i noen få størrelser så tenkte jeg uansett skulle legge ved linken. Lange strikkekjoler har åpenbart blitt min favoritt i høst, elsker det!!

Jeg kom akkurat inn døren fra poddings! I dag er det friii fra skolen, og akkurat nå har jeg faktisk tatt helg. Bortsett fra at jeg skal på en av ukas første treningsøkter. Lollorama nok så er det jo ikke særlig bra for vippebøy å være i nærheten av vann / damp de første dagene, så da har jeg holdt meg borte fra trening i noen dager for å få best mulig resultat lengst mulig, haha. Da jeg måtte si nei til kickboxingtrening “fordi jeg hadde tatt vippebøy” følte jeg meg mega mye som en blogger, ass. Ellers har det har vært en long ass uke, så litt tacos og vin med familien i dag kjenner jeg er etterlengtet. Håper alle får en fiiin fredag!

4 kommentarer
    1. ÅH, så nyyydelig antrekk og bilder av deg!!! Endelig heeelg! Høres ut som det blir en mega trivelig kveld! Riktig god helg til deg, fine! <3

      1. på lade hud! begge jentene der er like flinke 🙂 hvis du bruker koden annais25 når du booker får du 25% innen bestillinger ut 5. oktober! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg