LØRDAGSVIBEN

Heii og goood onsdag alle sammen! Nå skulle jeg egentlig landet på flyplassen i Trondheim jeg, men her sitter jeg jaggu enda i Oslo, haha. Det bestemte jeg meg for i går, da jeg så at resten av planene for høstferien utgikk, samt at jeg er bedt i 60-årsdag her i Oslo i helgen. Så da ble det jaggu meg nesten 10 dager i oslo på denne damen, haha. Men det blir nok supergøy – jeg har jo hatt en helt nydelig tur så langt

Tenkte å dele litt bilder fra lørdag med dere i dag! 

En _mini_ shoppingtur på oss på lørdag

På kvelden hadde jeg og Erica booket et bord på Nodee Sky! Det gjorde vi for leeenge siden, og nå som dagen kom viste det seg at vi var en hel gjeng som var i Oslo samtidig. Superhyggelig! Så da møttes vi der og spiste nyyyyydelig mat og drakk nyyyydelig vin. En superkul plass jeg absolutt vil tilbake til!

Vi bestilte massevis småretter som vi delte på

Litt køddings på dass er klart

I dag er formen min litt bedre så jeg har fått unnagjort litt, og håper formen holder seg fin!! Håper alle har en nydelig onsdag videre, noen har vel kommet tilbake etter høstferie, andre har kanskje akkurat fått høstferie? Ellers så har man ikke høstferie i det hele tatt, haha. Ok nok fra meg her nå – hade

4 kommentarer
    1. Så utrolig hyggelig med Oslotur i høstferien, og så smashing i den blå kjolen! Gjerne vis oss hva du har kjøpt om du har shoppet noe <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg