LUKSUSUKE

ANNONSELENKE THE CURATED

Hei og hå og god tirsdag! Utenfor i dag _pøser_ det seriøst ned, en skiiikkkelig skur. Det passer egentlig fint – jeg har bare vært hjemme og jobbet i dag, og noen dager er det faktisk litt magisk når det regner sånn skikkelig hardt. Jeg og kjæresten skal ut å spise i kveld derimot, og da er det ikke like magisk å springe rundt mens det høljer. Så får håpe det gir seg til da, høhø. OK det var dagens værupdate som ingen spurte om !

Denne uken har vært så kul og gøy! I går var jeg og Erica på noe som heter Winemakers dinner, som var en helt fantastisk kveld! Så at dag 2 av uken også består av å dra ut å spise føles virkelig luksus. I kveld skal vi feire kjæresten som har hatt bursdag, så det blir superkoselig. Meen ja, jeg tenkte å vise dere den nye vesken min i dag! Den har jeg brukt hver gang jeg har vært ute siden jeg fikk den, elsker den. Kvaliteten på den er amazing – den er liten og cute, men får plass til akkurat alt jeg trenger. Mobil, lommebok, nøkler, analogkamera, pudder, kost og et leppeprodukt. Den perrffekte size, pluss at jeg har blitt hekta på skuldervesker

VESKE THE CURATED, HER

Så ja, denne blir nok med meg i dag også! Jeg skal strakkss begynne å fikse meg litt – så vi får blogges senere – ha en nyyydelig tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg