LUNSJ OG LUE

Hei og god torsdag alle sammen! Denne uken har gått så fort, med tanke på at jeg egentlig ikke har gjort stort? Men det er jo digg! Uansett – siden sist fikk jeg spørsmål om jeg kunne vise litt mer av leiligheten og hvordan jeg har pyntet til jul! Det var en supergod idè, men da jeg startet å ta bildene innså jeg at jeg allerede har vist 95% av julepyntet i leiligheten fra før, i de tidligere innleggene, høhø…. Juletreet, julekalenderene, lysestaker osv har jeg jo allerede vist, så da ble det litt lite til å lage et eget innlegg av! Jeg skal derimot få prøvd å ta noen “helhet”-bilder en kveld ♥ Anyways, her er i hvert fall litt av julepynten jeg ikke har vist, haha!

Disse to kjøpte jeg i fjor på Plantasjen

Disse er noen år gamle fraaaa …. Søstrene Grene kanskje? Usikker!! 

Denne kjøpte jeg i helgen!! Hvor fantastisk fin er den ikke? Den er fra Mester Grønn

I dag hadde jeg en lunsjavtale, så det var veldig hyggelig! Igjen prøver jeg å nyte så godt jeg klarer at jeg kan bruke disse dagene på å loke rundt, lunsje, fikse småtteri og … ikke ha eksamen. Haha. Å sitte på cafe i halvannen time midt på dagen er jo virkelig ikke hverdagskost når man er student i eksamensperiode. Men det var i hvert fall superhyggelig!

Ellers tenkte jeg å vise dere den nye lua mi da jeg ble så innmari fornøyd!!! Har lenge lett etter en lue som er litt “større” om dere skjønner? At den ikke sitter helt inntil hode og har en litt bredere brettekant, og da jeg så denne ble jeg forelsket. Den er fra Iben (eller, “nedi” som det ser ut som det står på bildene i speilet hahaha)

Nå begynner jeg å komme til det tidspunktet på dagen hvor jeg blir ekstreeemt trøtt, så nå må jeg knerte en Red Bull før det blir en gruppetime om litt. Sorry for kjedelig innhold (hahah basically har det handlet om julestatuer, lunsj og en lue), men sånn får det bare bli. Og igjen, stå på dere som sitter med eksamen nå, jeg heier på dere!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg