LYNINGS OG RABATTKODE

ANNONSELENKER BIK BOK

Hei og god fredag alle sammen, daaaa var det jaggu helg. Personlig er jeg helt forvirret på ukedager og dato etter èn uke ferie etterfulgt av noen veldig triste dager som egentlig bare gikk inn i hverandre. Men, jeg har fått med meg at det er fredag! I går fikk jeg satt i gang med treninga igjen, og i morges var jeg på en gruppetime. Herregud så tungt det var. Det kjennes at det har gått to uker uten å trene noe særlig, men samtidig blir jeg lynings over at det skal kjennes så godt etter hva jeg mener egentlig er kort tid uten trening, haha. Kjøret går

Jeg driver og pakker litt da jeg skal på hyttetur i helgen! Vi drar en liten jentegjeng om noen timer, så det blir veldig koselig og jeg gleder meg veldig. Av en eller annen grunn føler jeg det er superlenge siden jeg har vært i Trondheim og møtt folkene mine her. Så etter en vår og sommer med myyyye reising gleder jeg meg til å være hjemme i Trondheim og Norge i mange mange uker!!

Ellers har jeg jo en rabattkode på Bik Bok gyldig! Jeg hadde jo en aldri så liten haul på Instagram i går, og jeg ble så innmari fornøyd med alt. I morges fikk jeg også pakke nummer to på døra, da jeg måtte bestille meg noe mer da høstnyhetene er så jeeeskla fine.

ANNAIS20

G I R   2 0 %   O F F   H E L E   N E T T S I D E N   ( U N N T A T T   S A L G ) 

 K O D E N   E R   G Y L D I G   U T   2 .   O K T O B E R 

 S T R E K K O D E N   S O M   G I R   2 0 %   I   B U T I K K 

 L I G G E R   N E D E R S T   I   I N N L E G G E T

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg