LYX-VANER

Hei dere, og god lørdag!!! Haha neiiida, det er jo bare torsdag?? Jeg snakket med noen venner om det: i mine sommerferie-øyne er det bare som en uendelig lang helg. Og det klager jeg IKKE på! Ovenfor har dere bilder fra noen av de siste dagene, hvor fellesnevneren stort sett er: god mat. I sta fant jeg ut at de eneste tingene jeg har spist hjemme i leiligheten min er tre knekkebrød på EN UKE !! Jeg har spist utrolig mye deilig mat den siste tiden, enten på resturant, take away eller hos venner, og når sant skal sies har jeg jo nesten ikke tilbragt tid hjemme heller. Men slike lyx-vaner kan jeg ikke venne meg til, så nå skal jeg lage meg en toast til kvelds og komme igang med litt bedre hjemmespise-vaner igjen haha

I går var jeg faktisk på en liten hyttetur igjen! Denne gangen reiste vi til Vallersund som da tar litt lengre tid enn forrige ukes hyttetur, med både ferige og noen timer ekstra i bil. Men med så nydelig selskap, fin musikk og fint landskap fløy tiden av gårde, og plutselig var vi fremme! Jeg fikk også øvd meg på å kjørt litt bil, for det er jeg jo ikke sååå glad i utenfor byen (I know, de fleste er motsatt). Så gårsdagen brukte vi på å spille spill, spise pasta og drikke vin, og det var igjen sykt hyggelig å bare ha en miniferie midt i uka i nydelige omgivelser. Så ja, det var litt om min uke så langt, håper alle har det fint!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg