MAKE THE MOST OF IT

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

Det skjer faktisk underlig mye om dagen, men bare masse småtteri her og der. Dette året, men særlig denne sommeren, skjønte jeg hvor mye opp til meg selv det er å få en bra sommer, og har prøvd å planlegge små, gøyale og litt annerledes ting i hverdagen for å bryte den opp og … “make the most of it”, for å si det på klisjèmåten. Så jeg tenkte egentlig å bare ha et aldri så lite utdrag fra kamerarullen min jeg!

Gårsdagens tabatatrening med jentene. Akkurat nå som jeg sitter og skriver dette kom jeg faktisk svett og rød hjem fra enda en session på samme plass, haha. Jeg har bestemt meg for å kutte ned / kutte ut å dra på treningssenter igjen, så da er det om å gjøre å finne alternativer til god trening!

 

S K O E N E    F I N N E R   D E R E    H E R

Jeg tror jeg har vist dere disse skoene før, men da var de vel utsolgt. Jeg hadde en setting her i sommer hvor jeg hadde så innmari lyst på noen Prada joggesko, men innså hvor utrolig dårlig investering det er (for meg), haha. Så fant jeg disse bad boysa, som er nesten helt like, og en brøkdel av prisen! Jeg ville ha et par nye joggesko som ikke var helt slimme, men heller ikke like chunky som alle andre jeg har, så da var disse nydelig. Såå fornøyd!

 

Kveldsmat på en utsiktstopp! Snacks, sitteunderlag og pledd – koselig. Det var egentlig en veldig fin kveld, men hvorfor jeg har lagt på dette dystre, mørke filteret vet jeg ikke hahaha

 

Dette bildet måtte jeg ta da jeg sto i kø for å vente på pizzaslicen min. Herregud for et nydelig syn hahahhaa

 

En ny favoritt: after work! Her fra torsdagens, hvor det ble blåskjel, øl, yatzy og goood stemning etter alle var ferdige på jobb.

 

Jeg elsker laundry day!!! Særlig å fylle opp skapet med rent sengetøy, haha. Og ikke minst etter en ferie hvor jeg så vidt har vært hjemme. Så i går kveld var det veeeldig deilig å bare sulle hjemme, alene, og få orden på leiligheten og skap.

Nå skal jeg hive på meg bikinien og jobbe litt ute i sola, før jeg skal …. snekre en tiki-bar, haha. Av alle ting. Forhåpentligvis går det fint, men gøy med en aldri så liten utfordring. Ha en fin onsdag alle!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg