MAMMAS KUNST PÅ VEGGEN

Dere som følger meg på Instagram så kanskje at jeg hadde fått opp den nye kunsten min på veggen! Det er faktisk det første bildet jeg får opp på veggen her i leiligheten. I og med at vi har en del vegglister her er jo det litt veggdekor i seg selv, og derfor er jeg litt mer forsiktig før jeg henger opp ting, jeg må være heeelt sikker. Men ja, nå er det første og mest sannsynlig største bildet oppe! Jeg bestilte rammen på mål i lys eik som jeg hentet i Oslo i sommer, og mamma er kunstneren. Hun har laget det litt på “bestilling” til meg, så bakgrunnsfargen er samme farge som fargen på badet. Og det ble så fint! Jeg elsker det sååå mye og det ble virkelig helt perfekt på veggen bak spisebordet.

Det er derimot suuupervanskelig å få tatt bra bilder av, da det er veldig “sheer” i fargene, samt at rammen er så stor at det gir mye gjenskinn på bilder. Så er flere som har sagt at det er enda finere i virkeligheten, noe jeg faktisk må si meg enig i hihi

I dag skal jeg og Erica ut å spise på “Winemakers Dinner”, noe jeg gleder meg SÅNN til. Så frem til det skal jeg jobbe litt her hjemme, også blir det nyyydelig mat og vin. Gleder meg skikkelig, en voldsom luksus på en ellers grå mandag.

HA EN FIN MANDAG!

2 kommentarer
    1. Flott bilde som passet utmerket inn i helheten:) Jeg har også en malende mor som pryder veggene hjemme, så det var jo litt artig å lese!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg