MANDAG OG INTERIØRØNSKELISTE

ANNONSELENKER ELLOS, NORDIC NEST

Hei og god mandag alle sammen! Min mandag er altså heeelt på det jevne minus. Føler meg litt sliten og umotivert i dag, men as you all know her inne er mandager ofte sånn for meg, haha. Vet at etter hvert som uka går og jeg får gjort og gjennomført ting blir jeg mer “oppe”. I dag våknet jeg klokken 06.00 og ble liggende å ikke få sove på maange timer, så jeg er litt forvirret på dagen og døgnet. I *dette yrket* er det ikke akkurat noen vits i å stå opp 4 timer før sola står opp uansett, haha.

I dag har jeg en del ærend jeg skal gjøre, og det skal jeg begynne med etter å ha tømt mailboksen, blogget og gjort diverse her hjemme. Jeg skulle eeeegentlig blogge om min siste shopping, men batteriet på kameraet var jaggu dødt så da ble det nummer 2 på lista: min ønskeliste innen interiør akkurat nå! Vi tok ned julepynten og juletreet i helgen, så leiligheten føles såååå tom i dag. Selv om vi har alt vi trenger her hjemme, så er det enda en del ting jeg ønsker meg og som er fint for å fylle litt plass. Jeg driver og samler anbud og har befaringer her hjemme for den plassbygde bokhyllen om dagen også, så det skjer altså litt på interiørfronten akkurat nå! Men ja, her kommer en liten ønskeliste:

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

10. HER 11. HER 12. HER 13. HER 14. HER  15. HER  16. HER

 

Ååååpenbar tnoen som er glad i teddy her *meg*, med teddy sengegavl, teddypute, teddy sengeteppe og teddystol (til en helt usaklig høy pris hahhaa). Sengeteppet og puten tenker jeg å kjøpe meg senere. Jeg har også sååå lyst på det rosa speilet, men vi får se hvordan rosafargen på den lille doen blir, og om den kommer passe. Men ja, speaking of rosa maling – that’s my cue til å komme meg ut av huset og blandt annet dra å kjøpe rosamaling. SNX babes!!!

6 kommentarer
    1. Hei! Sorry at jeg maser, men i forrige innlegg spurte jeg om buksa fra zara, vet du tilfeldigvis hvilken modell det er? Jeg og har lange bein og synes den var sjuuukt fin!

    2. Så gøy med interiør-tips! Jeg skal selge (og kjøpe) leilighet, så jeg er litt i interiørbobla selv om dagen.. Er mye fint jeg har lyst på til å style før salg, prøver å finne ting jeg kan ta med videre til neste bolig! Det er en loungestol fra Ellos jeg har så lyst på, i litt sånn mykt fløyel-materiale – kjempefin 🤩

    3. Heeei!
      Et spørsmål som er helt urelevant for dette innlegget (men litt siden det er interiør-greier heheh). De spisestuestolene du har, er du fornøyd med de og er de gode å sitte på?

      1. veldig fornøyd med de!! de er relativt gode å sitte i ja syntes jeg, med tanke på at de er spisebordsstoler, og at de heller ikke har noen pute <3 har sittet mange kvelder i flere tiiimer på de så vil si de er gode å sitte i <3 men de er jo så klart ikke som en sofa akkurat hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg