MANDAG OG KLAGING

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

 

 

 

H O O D I E   N E L L Y ,    H E R

S H A C K E T   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   N E L L Y ,    H E R

V E S K E   O N L Y   ( G A M M E L )    

S K O   A D I D A S

 

Lørdagens outfit, da jeg og mamma var på en aldri så liten bytur! Jeg skulle nemlig på shopping for å kjøpe meg nye briller, leggbeskyttere og hjelm. Hvorfor tenker dere kanskje??? Jo jeg har bestemt meg for å fortsette på kickboxing (tror jeg), og da må man jaggu ha litt av hvert av utstyr. Mamma lurte jo på hvorfor jeg ikke bare kunne bruke snowboardhjelmen min (håper andre enn meg syntes det faens gøy sagt, dere som har gått på kickboxing i hvert fall????)

Uansett! Jeg ble stående inne på en butikk å beundre meg sjæl i speilet. Mamma lurte på hva i alle dager som skjer, og jeg måtte fortelle at jeg sto å beundret buksen min, som jeg nesten ikke kunne tro at var lang nok. Hahaha jeg vet jeg har bablet alt for mye om disse buksene, men jeg er så innmari fornøyd og føler meg som en ny person i lange nok bukser.

Anyways, da var det mandag! Jeg har hatt en fin helg hvor jeg har tatt det rolig, som typ hele januar til nå. Jeg har også hatt ørebetennelse og bihulebetennelse, og sistnevnte begynner å slippe litt nå. I går satt jeg på restaurant med halve hånda inn i kjeften og klødde på tannkjøttet fordi det hele tiden kjennes ut som tennene mine skal falle ut og kjeven er helt latterlig vond. Men jeg klager ikke altså JO det gjør jeg faktisk nå er jeg sjuuukt lei av å være syk hahaha. H A   E N   F I N   M A N D A G   A L L E   S A M M E N  ♥

7 kommentarer

Siste innlegg