MANDAGETE MANDAG

Hahah, dere som følger meg på Instagram så kanskje storien min i sted, hvor det hadde falt ned vinglass fra hylla på kjøkkenet fordi vaskemaskina på bade sentrifugerte seg i hjæl. Det var veldig gøy å se at flere av dere sendte meg DM med “ingen har mer mandagete mandag enn deg, ass”, da lo jeg! Her inne på bloggen passer jeg jo på å fortelle høyt og tydelig de gangene mandagene går i mot meg (noe de ofte gjør), så kanskje ikke så rart at jeg har blitt blåmandagens ansikt utad. Meeen altså unntatt den lille seansen i dag så har det faktisk vært en veldig fin mandag – solen har strålet hele dagen, jeg gjorde ferdig treningen i lunsjtid, og fikk meg da også en nydelig liten spasertur på vei til og fra i steiksola. Ellers har bare dagen gått til jobb, men det har vært masse gøy jobb, særlig nå som regnskapet for året så langt er levert. Så ja: jeg er ellers fornøyd med dagen heheeee

Jeg har faktisk nesten ingen bilder fra helgen! Det var den første helgen på en stund hvor jeg ikke hadde noen spesifikke planer, men endte opp med både familietid, vennetid og kjærestetid. Med masse digg mat hele helga, på lørdag spiste jeg alle måltidene mine på resturant, haha. Resturantbesøk er faktisk på min topp 3 liste over ting å bruke penger på. Men ja, siden jeg tok så få bilder tenkte jeg heller å dele noen fler bilder fra analogkameraet, fra en liten bursdagsfeiring for noen helger siden!

Denne helt tilfeldige matchingen var faktisk helt vill, haha! Settet mitt er utsolgt fra Nelly atm, til dere som har spurt 🙁

6 kommentarer
      1. det gjør meg superglad å høre, elsker å blogge også fortsatt <3 nei jeg sluttet på mitt siste studie (fornybar energi ingeniør) i fjor høst!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg