MATFORGIFTNING OG RABATTKODE

A N N O N S E :   R A B A T T K O D E   N A – K D 

Hahahah OKEI denne overskriften må være noe av det mest idiotiske jeg har lest på min egen blogg, haha. Men det ble litt vanskelig å slå sammen et innlegg som omhandler min aldri så lille matforgiftning i helgen + rabattkoden jeg har fått å dele ut til dere på denne mandagen, haha. Jeg var jo på jentetur i helgen, men også en aldri så liten business-tur, da jeg hadde noen møter planlagt. Sånn ble det dog ikke, da jeg lå oppe heeeele fredagsnatta med matforgiftning. Jippi! Klokken halv 6 på morningen var jeg endelig ferdig, og da var det en litt sjaber Anna dagen etterpå. Jeg fikk likevel dratt ut med jentene for litt lunsj, noe som var much needed, da hele gårsdagens inntak av mat var loooong gone

Nå er jeg akkurat kommet inn døra hjemme, det første jeg gjorde var å slenge fra meg baggene og klappe opp pc’en. Jeg fikk ikke gjort så mye jobb i helgen som jeg hadde planer om, så da må jeg få gjort unna en del nå før jeg drar i forelesning. Denne dagen blir lang med både reising, jobbing, forelesning og kickboxing – men da er det ekstra deilig å slenge seg ned på sofaen i kveld.

 

 

B R U K   K O D E N

ANNAIS15

F O R   1 5 %   O F F   H E L E   N A- K D 

 

Ellers har jeg fått en rabattkode å dele med dere! Virker som flere og flere har fått øynene opp for NA-KD? Selv er jeg veldig fan, og finner så utrolig mye fint om dagen. Så ja, koden gir dere 15% på hele nettsiden, så da er det muligheter for å gjøre et kupp eller to om man har sett seg ut noe nytt man trenger til høsten.

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

 

Til alle som lurte på den beige hettegenseren jeg brukte på Instagram i helgen er det nummer 8 <3

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

 

En liten pro tip: bukse nummer 5 har jeg selv og den sitter sinnsykt fint på. Utrolig kledelig!

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

H A   E N   F I N   M A N D A G ! 

8 kommentarer
    1. Åj, høres ut som at helgen din var ganske tuff :/ Men så bra at du mår bedre nå! Ha en fin mandag du også!

    2. Uff, matforgiftning er det verste!

      Jeg har fått øynene opp for Royal design etter at du har delt rabattkoder, er det lenge til neste gang? 😇

      1. ja det er helt grusomt!!

        så gøy, ja de har utroooolig mye fint <3 jeg har ingenting planlagt nå nei, men regner med det blir noe i november kanskje! <3

    3. Hei! Veldig glad i bloggen din, og er fast lytter av skitshowet!:) Har et lite spørsmål som jeg har lurt på en stund ang. spons. Har sett at du legger ut klær fra Na-Kd på tise som er sponset, eeer det innafor? Er ikke ment som kritikk, har bare syntes det har vært litt rart. Sett andre bloggere gjøre det samme.

      1. Heihei, så hyggelig tusen takk!! <3 De klærne jeg legger ut der er ofte når jeg har kjøpt meg et nytt av samme plagg i ny størrelse, fordi det jeg selger ikke passet. Og da syntes jeg det blir helt feil å skulle kaste det plagget bare fordi det er sponset, men heller la noen andre få glede av det! Ellers har jeg også lagt ut ting fra NA-KD på Tise som jeg har kjøpt selv – jeg handler både på Nelly og NA-KD med mine egne penger her og der 🙂 Håper du fikk svar på det du lurte på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg