MATHELG OG BAR-TIL-BAR

Hei og god tirsdag dere! Wowsi, blogging hver dag på meg denne uken – hva er det som skjer?? Går fra å åpenbart ikke ha en dritt å si, til å ha litt av hvert på hjertet, haha. Men ja, jeg tenkte å vise dere bilder fra helgen min! Det var en veldig koselig og gøy helg med både familie og venner, og ikke minst: god mat. Guri meg så mye god mat jeg spiser om dagen, å dra ut å spise er kanskje min favoritthobby og en skikkelig glede i livet, det gjør meg såååå glad! God mat og godt selskap, det kan ikke bli bedre.

Otto var i byen, altså tantebarnet mitt, og han har hatt lyst å teste ut Maki en god stund, så da tok jeg han med dit å spiste brunch. For meg ble det faktisk frokost i og med at jeg sov ganske lenge – ikke heeelt dummen å starte dagen med østers, tataki, kamskjellnigiri og hummermaki til frokost, hahaha. Lyx !!

Etterpå dro jeg innom Meny for å handle inn litt til kvelden, da hadde jeg nemlig bedt noen damer over besøk! Jeg har faktisk ikke hatt så mye middagsselskap og fest her siden vi flyttet inn, i hvert fall ikke i forhold til da jeg bodde på Solsiden, haha. Tror det er fordi man blir liksom aldri heeeelt “ferdig” her hjemme, så da tenker jeg nesten ikke på å be folk hit. Men det er jo relativt ferdig, så da ble det et aldri så lite middagsselskap med drinks her hjemme:

Sommerruller til forrett! I mine har jeg: agurk, gulrot, mango, stangselleri koriander, scampi, sprøstekt løk, siracha og soyasaus. NYDELIG

Så ble det dumplings til hovedrett! Det skal jeg aldri lage igjen til en stor gjeng, haha. Eller, da skal jeg i hvertfall kjøpe ferdigrullet deig, som jeg hørte går an! Jeg sto seriøst sååååå lenge med hovedretten – på èn time hadde gjestene fått TO dumplings hver, hahahahha. Er det mulig. Men anbefaler å lage dumplings som en hyggelig kveld sammen, det er superkos! Jeg bruker denne oppskriften

Videre var det tid for…

 

Bar til bar!!! Jeg er ikke sååå ofte på byen lengre etter corona da jeg eeelsker å bare fortsette festen hjemme hos folk, men av og til er det jo gøy med en bytur. Så jeg hadde planlagt bar til bar, hvor vi skulle teste 4 ulike plasser her i Trondheim! Det var SÅ gøy jeg elskeeeeet konseptet, haha. Og vil absolutt gjøre det igjen!!

Nå skal jeg og Erica på IKEA, så vi får snakkes senere – ha en fiin onsdag videre!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg