MEG: ???

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

S E T T E T   M I T T   F I N N E R   D E R E     H E R –  P Å   2 0 %   T I L   I   M O R G E N !

Herregud, i morges våknet jeg av et sinnsykt smell, og at hele huset ristet. Det var torden og lynet som sa go morran! I dag er vi så og si værfaste i hytta, i og med at det har, og skal blåse opp til enda værre storm. Vi må vel få slept oss inn i bilen for å dra for å kjøpe inn middag og vin til ikveld, men ellers blir det spill og myyyysings denne dagen. Heldigvis har jeg mitt nye kosesett (samme som jeg har i svart – ELSKER dette settet haha) og hella mye mobildata, så denne formiddagen skal gå greit!

Jeg har vel egentlig en pensumbok i baggen min jeg også hadde planer om å få lest denne helgen, men … agh. Det frister så innmari lite. Er det flere som er helt ??? av at eksamensperioden snart er her? Jeg føler det er to uker siden jeg var så takknemlig etter juleferien for at jeg kunne gjøre hva jeg ville om dagene, etter en lang eksamensperiode. Tiden går vel kjapt når man har det gøy, men samtidig kan jeg ikke huske at dette halvåret har vært så innmari gøy heller

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg